سیرجان رتبه نخست میزبانی از مسافرین نوروزی را کسب کرد

فرماندار ویژه سیرجان از کسب مقام نخست میزبانی و خدمات دهی به مسافرین نوروزی در استان کرمان و اسکان بیش از ۲۷ هزار نفر در مدارس این شهرستان خبر داد.

علی یعقوبی پور فرماندار ویژه سیرجان با اشاره به افزایش ۱۰ هزار نفری پذیرش میهمانان نوروزی نسبت به پارسال در ستاد اسکان فرهنگیان سیرجان گفت: ستاد خدمات و اسکان آموزش و پرورش سیرجان از تاریخ ۲۸ اسفندماه تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۲، میزبان ۷هزار و ۲۵۶ خانوار شامل بیست و هفت هزار و ۷۰۰ نفر بود.

فرماندار سیرجان ضمن  قدردانی از تلاش های شبانه روزی رئیس آموزش و پرورش و اعضای ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان، افزود: خوشبختانه ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان سیرجان حائز رتبه نخست خدماتدهی به مسافران نوروزی در استان کرمان شد.

یعقوبی پور با اشاره به روند بازرسی از مراکز اسکان مسافران، تصریح کرد: در طول مدت فعالیت ستاد اسکان، بازدیدهایی از سوی مسئولان استانی انجام گرفت که نظر مثبت بازدیدکنندگان نشان از میزبانی شایسته آموزش و پرورش سیرجان از مسافران نوروزی دارد.

 وی  افزود: پذیرش مسافر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش تا ساعت ۹ صبح سیزده فروردین ماه انجام شد و پس از خروج مسافران، مدارس آماده حضور دانش‌آموزان در کلاس درس شد‌ند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار