۱۴۹ هزار نفر در صف دریافت وام ازدواج

وزیر ورزش و جوانان گفت: سال گذشته ۷۷۱ هزار نفر موفق به استفاده از وام ازدواج شده‌اند و ۱۴۹ هزار نفر در صف دریافت وام ازدواج هستند.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در آئین دیدار نوروزی با کارکنان ستادی این وزارت‌خانه و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ضمن تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات گفت: خوشحالیم در سال جدید، خدمت همکاران عزیز هستیم و امیدوارم در این سال اتفاقات خوبی رقم بخورد.

وی در ادامه ضمن تسلیت شهادت جمعی از مستشاران ایرانی در کنسول‌گری ایران در کشور سوریه بیان کرد: رژیم صهیونیستی جواب این کار را خواهد گرفت و مردم و جامعه ورزش و جوانان کشورمان با حضورشان در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان رژیم غاصب صهیونیست خواهند زد.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص اقدامات انجام شده در امور جوانان در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: در این سال فعالیت مشارکت نهاد‌های اجتماعی را در نظر گرفتیم و برگزاری رویداد‌های مختلف ملی و استانی را در حوزه جوانان صورت دادیم. علاوه بر آن ۱۵۷ هزار میلیارد تومان از تسهیلات وام ازدواج استفاده شده و ۷۷۱ هزار نفر موفق به استفاده از وام ازدواج شده‌اند.

وی گفت: همه سعی و تلاش دولت این است که بتواند ازدواج را آسان کند. همچنین ۱۴۹ هزار نفر در صف نوبت هستند و امیدوارم این رقم را به حداقل برسانیم. در بخش تسهیلات و وام‌های فرزندآوری کار‌های خوبی صورت گرفته است و دولت ۴۶ همت وام فرزندآوری را برای ۷۳۸ هزار نفر فراهم کرده است و در این زمینه ۲۸۰ هزار نفر در نوبت هستند تا این وام را دریافت کنند.

هاشمی در خصوص برنامه‌های این وزارت‌خانه در امور جوانان نیز بیان کرد: در این بخش نقطه تمرکزمان را روی ۴ مساله گذاشتیم و فرهنگ ازدواج، اشتغال، مشارکت و هویت‌بخشی به جوانان از مهم‌ترین مسائلی است که می‌خواهیم روی آن کار‌های مختلفی را صورت دهیم و برای اینکه از تشکل‌ها و سمن‌های جوانان بیشتر استفاده کنیم، در صدور مجوز‌ها باید کمترین سخت‌گیری‌ها صورت بگیرد.

وی ادامه داد: طرح ملی مهارت سنجی جوانان هم یکی دیگر از طرح‌هایی است که در این خصوص پیش بینی کرده‌ایم. ضمن اینکه توسعه کارگاه‌های مشاوره پیش از ازدواج که باعث رفع چالش‌های زوجین در زندگی زناشویی آنها می‌شود در دستور کار است.

برچسب ها: وام ازدواج ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی صمدی
۲۲:۵۳ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
سلام ضمن عرض قبول عبادات
من ۶ ماهه توی صف انتظار تعیین شعبه بانک تجارت خراسان رضوی هستم هنوز ۱۸۰۰ نفر موندن
واقعا زندگیم داره خراب میشه آقای رئیس جمهور مسئولین فکری کنید هیچ فریادرسی نیست
Iran (Islamic Republic of)
حسین احمدی
۰۳:۵۸ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
سلام. وقت بخیر خواهش میکنم اینقدر بابت وام ازدواج اذیت نکنید بنده برج 1402/10ثبت نام کردم بانک سپه کرمان امروز 16 فروردین 1403 هست هنوز تعیین شعبه نشدم آخه هزاربار اخبار و سایت های خودتون خبر میدین که از زمان ثبت نام وام ازدواج تا تعیین شعبه 15 روز بیشتر نباید طول بکشه،خواهش میکنم به بانکا دستور بدین تعیین شعبه کنن یه مشت جوانی دلشون فقط به همین وام خوشه اول زندگی بتونن ماشینی خونه ای اجاره کنن برن دنبال زندگیشون، ممنون یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۰:۱۸ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
من به شخصه الان 11 ماه هست تکمیل پرونده شدم تا امروز بانک توسعه تعاون میگه بودجه نیومده والا ماهم موندیم هر روز هم پیگیری میکنیم کسی پاسخ درست نمیده کی میخان واریز کنن
Iran (Islamic Republic of)
سید عباس سین
۲۳:۴۵ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
کاش هر استان یه بازرس داشت و به مشگل جوان‌ها در گرفتن وام ازدواج یاری می‌رساند کاش یکی بود و میدید که مدیران بانک‌ها چگونه همه را با یک چوب عدم پرداخت اقساط می‌رانند و چگونه است که بانکها ناامیدی و یاس جوان‌ها و خانواده ها براشون ذره ای ارزش ندا ره؟ و ایکاش های دیگه ...
Iran (Islamic Republic of)
سید عباس سین
۲۳:۳۹ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
جناب وزیر لطفا درباره سخت گیری مضاعف بانک‌ها هم توضیحی میفرمایید؟ بقران بانک‌ها دارن پادشاهی میکنن هیچ جا هم نیست دردمونو بگیم دو تا ضامن کارمند بردم میگه کمه چک جدید هم دارم بدون برگشتی و هیچ معوقه ای هم ندارم ضمنا میگه ۴۰۰ میلیون هم باید سفته بیاری تازه از این بدتر میگه ۱۰۰تومن باید اینجا بزاری و تا سه سال دست نزنی .آقای وزیر دردمو درک میکنی ؟
Germany
ایمان چراغی
۲۳:۳۱ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
وام ازدواج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
بعدم صب تا شب سنگ لزوم ازدواج جوونا رو به سینه میزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
هشت ماهه توو نوبت تعیین شعبه ام
Iran (Islamic Republic of)
عطا حسن پور
۱۹:۳۲ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
من شخص خودم الان 6ماهه دنبال وام ازدواج هستم هنوز موفق نشدم همش می گن سایت بانک کشاورزی بسته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
سلام اگر واقعا به فکر زیاد شدن جمعت هستیم باید با کمک دولت به ازدواج جوانهامون کمک کنیم با پرداخت وام به ازدواجشون کمک کنیم راهی برای پرداخت سریع پیدا کنیم دولت میگه زامن یکی میری بانک میگن دوتا زامن
Iran (Islamic Republic of)
سیدابوالفضل کهنه
۱۴:۳۹ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
سلام بنده سوم فروردین 1403برای وام ازدواج ثبت نام کردم بعد از چند وقت پیامک میاد که برم بانک بانک سپه هم شعبه کنه
Iran (Islamic Republic of)
عماد
۱۹:۰۰ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
سلام ،چطور من الان یک هفته دارم میرم تو سایت یک بانک هست تو استان کرمان ،اونم بانک سامان و میزنم پیغام بودجه و اعتبار ندارد ،به خدا کلی مشکل دارم زندگیم عقبه،یه فکری کنید همش حرف
آخرین اخبار