مشاغل خرد خانگی صالح شهر نیازمند حمایت مسئولان

شهردار صالح شهر گفت: صالح شهر شهری با ظرفیت و استعداد فراوان در مشاغل خرد خانگی، صنایع دستی و مواد غذایی بومی، محلی است. 

علی منجزی، شهردار صالح شهر گفت: صالح شهر شهری با استعداد و ظرفیت بالا در مشاغل خرد خانگی و صنایع دستی از قبیل کپوبافی، حصیر بافی با کاموا، عروسک سازی، انواع بافتنی، قالی بافی، زیورالات زینتی، مواد غذایی بومی، محلی و. می‌باشد، که چشم به راه حمایت ویژه مسئولان است.

منجزی بیان داشت: زنان فعال در زمینه مشاغل خرد خانگی (صنایع دستی، مواد غذایی بومی، محلی) در تعطیلات نوروز با ایجاد نمایشگاهی بزرگ در این زمینه، هنر دست خود را به نمایش عموم و مسافران نوروزی گذاشتند که مورد استقبال آنها قرار گرفت.

شهردار صالح شهر افزود: از مسئولان شهرستان درخواست می‌شود، با حمایت خود از بانوان فعال در زمینه مشاغل خرد خانگی صالح شهر باعث رشد استعداد و معرفی فرهنگ و آداب رسوم مردم منطقه به دیگر مناطق باشند.

منجزی ادامه داد: شهرداری صالح شهر نیز تمام توان خود را در حمایت از زنان فعال در این زمینه بکار خواهد بست، و طبق برنامه ریزی جهت برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مشاغل خرد خانگی اقدام خواهد نمود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.