تظاهرات هزاران صهیونیست برای سومین روز متوالی در تل‌آویو

هزاران صهیونیست با تجمع در خیابان‌های اراضی اشغالی خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام برای جایگزینی نخست وزیر رژیم صهیونیستی شدند.

هزاران صهیونیست روز دوشنبه به خیابان‌های قدس اشغالی و تل‌آویو آمدند و به اعتراضات سه روزه خود علیه کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادامه دادند و خواستار برگزاری انتخابات جدید شدند.

براساس گزارش رویترز، با نزدیک شدن به پایان ششمین ماه جنگ غزه و افزایش خشم نسبت به رفتار کابینه با ۱۳۴ اسیر صهیونیستی که هنوز توسط جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در غزه نگهداری می‌شوند، اعتراضات افزایش یافت.

یکی از معترضان به نام تیمنا بن گفت: ما اینجا هستیم تا اعتراض کنیم. ما خواستار برگزاری هر چه سریعتر انتخابات هستیم. احساس می‌کنیم به لبه پرتگاه رسیده‌ایم. ما واقعاً باید از شر بی بی (نتانیاهو) خلاص شویم.

ائتلاف جناح راست نتانیاهو سال گذشته با بزرگترین اعتراضات رژیم صهیونیستی روبرو شد. نتانیاهو پیوسته برگزاری انتخابات زودهنگام را که نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد او در آن شکست خواهد خورد، رد و ادعا کرده است که حضور در پای صندوق‌های رای در بحبوحه جنگ تنها پاداشی برای حماس خواهد بود.

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که اکثر صهیونیست‌ها، نتانیاهو، باسابقه‌ترین نخست‌وزیر این رژیم را مسئول شکست‌های امنیتی می‌دانند که منجر به ۷ اکتبر شد. یکی از معترضان به نام رافائل شاکد گاویش گفت: آن‌ها (سرکردگان صهیونیست) به آنچه به مردم می‌گذرد اهمیتی نمی‌دهند. دغدغه اصلی آن‌ها حفظ موقعیت خود در دولت است. آن‌ها برای خودشان کار می‌کنند نه برای مردم. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
این دلقک عجوز و مجنون قدرت و فاسد مالی را
به یک اسب تندرو ببنید تا به هلاکت رسد و
خودتان هم بفکر برگشت به کشورهایی که تعلق دارید .برگردید .هر چه زودتر
چونکه با این همه جنایت .در امان نخواهید بود
آخرین اخبار