کاهش سفر‌های نوروزی به گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از کاهش ۴ درصدی ورود وسایل نقلیه به این استان در طرح نوروزی امسال خبر داد.

غلامعلی نیک فهم، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محور‌های استان گفت: طی ۱۸ روز گذشته، یک میلیون و ۵۰۴ هزار و ۶۷۴ وسیله نقلیه وارد گیلان شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد کاهش در ورود را نشان می‌دهد.

او همچنین به خروج یک میلیون و ۳۴۷ هزار و ۲۳۰ وسیله نقلیه از گیلان در همین مدت اشاره کرد و افزود: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۵ درصد کاهش در خروج از استان داشته‌ایم.

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای گیلان تصریح کرد: از ابتدای طرح نوروزی، بیشترین میزان ورودی از طریق آزادراه قزوین - رشت با ۶۵۶ هزار و ۹۴۹ وسیله نقلیه بوده است.

به گفته نیک فهم، محور رامسر - چابکسر نیز با ۴۸۸ هزار و ۹۷۰ وسیله نقلیه، دومین محور ورودی پرتردد استان گیلان در این مدت بوده است.

او بیشترین میزان خروجی گیلان را نیز محور آزادراه رشت - قزوین با تردد ۵۲۵ هزار و ۸۸۵ وسیله نقلیه دانست و گفت: از ابتدای طرح نوروزی، متوسط تردد در محور‌های مواصلاتی استان ۷۴۱ وسیله نقلیه در ساعت بوده و اوج تردد در محور‌های استان هم در روز یکشنبه ۵ فروردین ماه با متوسط تردد ۸۴۷ وسیله نقلیه در ساعت به ثبت رسیده است.

کاهش سفر‌های نوروزی به گیلان

مدیرکل راهداری گیلان با اشاره به خروج ۱۰۱ هزار و ۷۴۶ خودرو از گیلان طی ۲۴ ساعت گذشته افزود: بیشترین میزان تردد در محور‌های ارتباطی داخلی استان مربوط به محور امامزاده هاشم - تقاطع سراوان با متوسط تردد روزانه ۴۹ هزار و ۴۲۷ خودرو و پس از آن محور لاهیجان - آستانه اشرفیه با متوسط تردد روزانه ۴۸ هزار و ۸۸۴ خودرو است.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.