برپایی ۴۳ ایستگاه ثابت توزیع افطاری ساده در محلات شیراز

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل‌بیت (ع) شورای شهر شیراز از برپایی ۴۳ ایستگاه ثابت توزیع افطاری ساده طی ایام ماه مبارک رمضان در محلات این کلان‌شهر خبر داد.

محمدرضا هاجری از جلوداری شهرداری شیراز در حوزه گردشگری و زیارت سخن گفت و اظهار کرد: بخش عمده فضاسازی شهری به مناسبت بهار طبیعت و قرآن باهمت مدیریت شهری انجام شده است.

او به برخی اقدامات فرهنگی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اشاره و بیان کرد: برنامه‌ریزی گسترده فرهنگی در راستی ایام نوروز و ماه رمضان انجام و اقدام شده که از برپایی نماز جماعت در کمپ‌های مختلف تا محلات، ۴۳ ایستگاه ثابت توزیع افطاری ساده در محلات و مناطق مختلف، توزیع سیار افطاری ساده، ۱۲۴ محفل انس با قرآن، جشنواره فرهنگی و هنری در باغ جهان‌نما از این اقدامات است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل‌بیت (ع) شورای اسلامی شهر شیراز همچنین به حضور طلاب جوان برای برپایی نماز جماعت در بوستان‌ها و کمپ‌های اسکان نوروزی نیز اشاره کرد.

هاجری با بیان اینکه شیراز ظرفیت گسترده‌ای دارد که نیاز به همدلی بیشتری دارد، خواستار هماهنگی دستگاه‌های مختلف فرهنگی و عدم جزیره‌ای کار کردن شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.