شهادت حدود ۳۰۰ نفر در بیمارستان الشفاء/ پایان محاصره بيمارستان پس از ۲ هفته

منابع رسمی فلسطینی از شهادت حدود ۳۰۰ فلسطینی و عقب‌نشینی صهیونیست‌ها پس از دو هفته از مجتمع بیمارستانی الشفاء شهر غزه خبر دادند.

سخنگوی دفاع شهر غزه با اشاره به عقب نشینی نیرو‌های اشغالگر از مجتمع بیمارستانی الشفاء و اطراف آن پس از دو هفته محاصره اعلام کرد که حدود ۳۰۰ نفر در این بیمارستان و اطراف آن به شهادت رسیده‌اند.

وی افزود که نیرو‌های اشغالگر دست و پای شماری از فلسطینیان در بیمارستان الشفاء را بسته و آنها را اعدام میدانی کرده اند.

منابع خبری صبح امروز دوشنبه از عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از اطراف مجتمع بیمارستان الشفاء در شهر غزه و شهادت و زخمی شدن صد‌ها فلسطینی و تخریب کامل ساختمان‌های این مجتمع خبر داده بودند.

شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد که مجتمع بیمارستانی الشفاء در شهر غزه هدف تخریب کامل ارتش رژیم صهیونیستی در طول دو هفته محاصره آن قرار گرفته است و با عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از اطراف آن، پیکر‌های ده‌ها شهروند فلسطینی در خیابان‌ها و محوطه ساختمان‌های اطراف بیمارستان مشاهده می‌شود.

رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز صبح امروز دوشنبه اذعان کرد که ارتش رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ شهروند فلسطینی را در طول دو هفته محاصره مجتمع بیمارستانی الشفاء به شهادت رسانده و ۹۰۰ شهروند دیگر را بازداشت کرده و با خود برده است.

منبع: ایرنا

برچسب ها: غزه ، رژیم صهیونیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۳ فروردين ۱۴۰۳
نزدیک به ۱۰ میلیون از هموطنان مان اوایل جنگ اسرائیل و غزه توماری منتشر کردند به اسرائیل هشدار دادند حریفت منم پس چرا اینها اعزام نمیشوند بروند جنگ با اسرائیل شر اسرائیل را یکسره نمی‌کنند
آخرین اخبار