مراقب بارش‌های رگباری در ۱۳ به‌در باشید

مدیرکل هواشناسی فارس با بیان اینکه روز ۱۳ بدر در برخی نقاط استان شاهد بارش رحمت الهی خواهیم بود، گفت: این بارش‌ها به صورت رگباری و نقطه‌ای به خصوص بعدازظهر فردا خواهد بود.

مسعود حقیقت به تشریح آخرین پیش‌بینی وضعیت هوا در استان فارس پرداخت و گفت: همانطور که سازمان هواشناسی کشور اعلام کرده است، در برخی از نقاط استان فارس هشدار نارنجی صادر شده است.

او با بیان اینکه سامانه بارشی از امشب در نقاط مختلف استان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، افزود: مناطق نیمه شرقی استان، نیمه شمالی و بخش‌هایی از مرکز و جنوب استان تحت تأثیر این سامانه قرار خواهد گرفت.

حقیقت اظهار کرد: شهرستان‌های بوانات، آباده، اقلید، خرم‌بید، سرچهان، نی‌ریز، استهبان، داراب و... از امشب تا فردا شاهد بارش‌های رگباری و نقطه‌ای هستند.

مدیرکل هواشناسی فارس با بیان اینکه دمای هوا نسبت به روز‌های قبل کمی گرم‌تر خواهد شد، افزود: باد هم در این سامانه آنچنان شدید نیست.

او اظهار کرد: به دلیل اینکه بارش‌های این سامانه به صورت رگباری و رعد و برق و صاعقه است، هشدار نارنجی هواشناسی صادر شده است که بیشتر هم عصر روز ۱۳ فروردین فعالیت خواهد داشت.

حقیقت از مردم خواست تا در روز ۱۳ فروردین از اتراق در کنار رودخانه‌های و مسیل‌های عبور آب پرهیز کنند و سپس افزود: در شهر شیراز نیز فردا بعدازظهر شاهد بارش رگباری و نقطه‌ای خواهیم بود یعنی ممکن است در یک نقطه شهر باران باشد، اما در نقطه دیگر خیر.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.