کاهش ۳۱ درصدی آمار سرقت در ایام نوروز در آذربایجان‌غربی

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: میزان سرقت در ایام نوروز در استان در مقایسه با پارسال ۳۱ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ سامان غنی‌زاده جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای شروع طرح تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۳ در استان با توجه به تلاش‌های شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی و احاطه کامل بر فعالیت‌های مجرمان سابقه‌دار و سلب فعالیت آنان، کاهش ۳۱ درصدی کل سرقت‌های صورت گرفته نسبت به مدت مشابه پارسال را شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: در این مدت با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی در جمع‌آوری معتادان متجاهر و کنترل مجرمان سابقه دار و بکارگیری گشت‌های محسوس و نامحسوس و هدفمند در استان و تعامل مناسب با مقامات قضایی کاهش سرقت تحقق یافته و موجبات رضایت‌مندی مردم استان فراهم شده است.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: با اجرای آموزش‌های همگانی و مشارکت مردمی دستگیری‌ها نسبت به مشابه پارسال ۱۶ درصد افزایش و ۱۰۰ درصد سرقت‌ها کشف شده است.

سرهنگ غنی‌زاده در خاتمه تاکید کرد: با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی کارگاهان پلیس آگاهی تمام جغرافیای استان برای مجرمان و سارقان ناامن بوده و پلیس با هرگونه ایجاد ناامنی و مخلان نظم و امنیت مردم با اقتدار برخورد و هیچ تعارف و مماشاتی با مجرمان و بخصوص مجرمانی که امنیت عمومی را به خطر می‌اندازند، نخواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.