محفل «امام حسنی‌ها» صدای دستگاه‌های تبلیغاتی دشمنان را درآورد

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قم با اشاره به اقدامات خوب رسانه‌ای که در راستای برپایی «محفل امام حسنی ها» انجام شد، افزود: این امر صدای دستگاه‌های تبلیغاتی دشمنان را درآورد.

حجت الاسلام والمسلمین رسول ابوالقاسمی در خصوص برپایی محفل «امام حسنی ها» در ورزشگاه آزادی تهران بیان کرد: دشمنان مکتب اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر تلاش‌های گسترده‌ای در راستای القای ناامیدی در جامعه ایرانی انجام داده‌اند و این امر با بهره گیری از ظرفیت رسانه‌های معاند و بیگانه صورت می‌گیرد تا اینگونه وانمود کنند که مشکلات اقتصادی موجب شده تا ملت ایران دست از ارزش‌های دینی و اسلامی بردارند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: برپایی «محفل امام حسنی ها» در ورزشگاه آزادی در واقع در نقطه مقابل اقدامات دشمنان بوده و این حضور گسترده مردم در این برنامه قرآنی این پیام را به دنیا مخابره کرد که ملت ایران نه تنها ناامید نیست؛ بلکه سرزنده و مقاوم در پاسداری از ارزش‌های دینی ایستاده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قم با بیان اینکه جامعه ما به اینگونه نشاط عمومی و معنوی نیاز دارد، بیان کرد: این برنامه اثبات کرد که می‌شود نشاط را بر پایه معنویت در جامعه ایجاد کرد و باید به سمت گسترش این گونه برنامه‌ها حرکت کنیم و در هر یک از استان‌های کشور نیز می‌توان از این دست برنامه‌ها برگزار کرد.

حجت الاسلام ابوالقاسمی با اشاره به اقدامات رسانه‌ای خوبی که در راستای برپایی «محفل امام حسنی ها» انجام شد، افزود: همین جریان سازی رسانه‌ای بود که موجب شد تا صدای دستگاه‌های تبلیغاتی دشمنان درآید و تلاش کنند تا اثر این برنامه فاخر را انکار و کمرنگ کنند، اما تلاش‌های آنان مؤثر واقع نشده و این برنامه اثرگذاری خود را داشته و هنوز پس از چندین روز از برپایی آن بازخورد‌های آن در جامعه مشهود است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در ادامه عنوان کرد: برنامه محفل در دو سال اخیر که ایام ماه مبارک رمضان از شبکه سوم سیما پخش می‌شود موجب علاقمندی روزافزون خانواده‌ها به قرآن کریم شده و موجب شد تا نسل جوان به امر تلاوت پ یا حفظ قرآن کریم روی بیاورد و «رویداد امام حسنی ها» قله برنامه محفل بود.

کد خبر ۶۰۶۵۵۵۷

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار