ترویج و کشت سنت حسنه نهال با تاسی به سیره نورانی امام علی( ع)

به مناسبت شهادت امام علی( ع) و فرارسیدن روز طبیعت کشت نهال در روستاهای بخش رحمت آباد انجام شد. 

فرماندار ریگان امروز در مراسم کشت نهال در روستای سعداباد با اشاره به وضعیت شهرستان ریگان گفت: کشت نهال در این شهرستان از ضروریات است.

 
مراد آبیار تصریح کرد: از سال گذشته تا کنون اقدامات خوبی در زمینه کشت نهال در شهرستان ریگان صورت گرفته است که روند کشت نهال در شهرستان  مطلوب می باشد .


وی ابراز کرد : به مناسبت شهادت امام علی (ع ) و فرا رسیدن روز طبیعت  برنامه ریزی هایی جهت ترویج سنت حسنه کشت ووقف نهال در روز طبیعت توسط اهالی روستاهای شهرستان و با تاسی به سیره نورانی امیر المومنین علی ع در حال انجام می باشد. 


فرماندار ریگان عنوان کرد: از سال گذشته تا ابتدای امسال بیش از 15هزار اصله نهال مثمر در سطح روستاهای شهرستان ریگان کشت شده است.

 
آبیار افزود: درخت کاری یک سنت حسنه وراهی برای زندگی بهتر آیندگان است.

 
وی عنوان کرد: شهرستان ریگان کانون بحران فرسایش بادی در کشور می باشد که کشت نهال در این شهرستان می تواند از هجوم شن های روان به روستاهای شهرستان جلوگیری نماید.


فرماندار ریگان با اشاره به اینکه به طور حتم حفظ منابع طبیعی به عنوان جهادی بزرگ در راستای توسعه پایدار و توجه به نسل کنونی و آینده کشور به شمار می آید تصریح کرد  : منابع طبیعی در توسعه اجتماعی و اقتصادی جامعه نقش مهمی داشته و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.


آبیار یادآور شد با کاشت  نهال  شهرستانی سرسبز و عاری از هرگونه مشکلات زیست محیطی داشته باشیم.

برچسب ها: کشت نهال ، درختکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار