۱۱۹ هزار گردشگر از جاذبه‌های طرقبه شاندیز دیدن کردند

فرماندار طرقبه شاندیز گفت: نزدیک به ۱۱۹ هزار گردشگر در تعطیلات نوروزی از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان شامل چالیدره، مجموعه پدیده، روستای تاریخی کنگ و موزه مردم‌شناسی دیدن کردند.

حمیدرضا ضیایی رحیمیان فرماندار طرقبه شاندیز گفت: ورود حدود ۶۰۰ هزار خودرو به شهر طرقبه و بیش از ۳۶۵ هزار خودرو به شهر شاندیز از ۲۵ اسفند تا هشتم فروردین ماه ثبت شده و در مجموع ۱۸۲ فقره تصادف در این شهرستان به وقوع پیوسته است.

وی بیان کرد: در این مدت ۲ هزار و ۲۵۶ هموطن و ۳۸ مسافر خارجی در اقامتگاه‌های رسمی شامل هتل ها، بوم گردی‌ها و خانه مسافر‌ها و ۸۱ مسافر نیز در قالب اسکان غیر رسمی در مدارس اقامت کردند.

فرماندار طرقبه شاندیز اضافه کرد: استقبال از نوروز با برپایی ایستگاه‌های مسافران در ورودی شهر‌های طرقبه و شاندیز از ۲۵ اسفندماه آغاز شد و دستگاه‌هایی مانند میراث فرهنگی، شهرداری، هلال احمر، شبکه بهداشت و مجموعه‌های متولی عفاف و حجاب در آنها مستقر شده و به گردشگران و مسافران ورودی خدمت رسانی کردند.

ضیایی رحیمیان ادامه داد: همچنین در این مدت هزار و ۶۹۰ مورد نظارت بر تاسیسات گردشگری، رستوران‌ها و صنوف شهرستان طرقبه شاندیز انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.