فوتبال کردستان در بلاتکلیفی؛ مجمع انتخابات هیئت چه زمانی برگزار می‌شود؟ + فیلم

مجمع انتخابات هیئت فوتبال کردستان علی رغم انجام فراخوان و مقدمات لازم و گذشت ۳ ماه از زمان قانونی آن هنوز برگزار نشده است.

معاون امور توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان در این خصوص گفت: فراخوان برگزاری مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان کردستان  و مقدمات آن در سال گذشته براساس اساسنامه فدراسیون فوتبال انجام شد و فرآیند قانونی نیز به اتمام رسیده،اما تاکنون برگزار نشده است.

فرزاد خاکی با اشاره به اینکه در فراخوان شرایط ۲ نفر احراز شده است، افزود: در آخرین پیگیری‌ها مقرر بود انتخابات در اسفند ماه برگزار شود که فدراسیون آن را لغو کرد

وی با تاکید بر اینکه فدراسیون فوتبال اساس نامه اختصاصی را دارد و اداره کل ورزش و جوانان استان به صورت مستقیم در این امر اجازه دخالت ندارد، بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان کردستان پیگیری‌های لازم را در این خصوص انجام داده است.

خاکی گفت: با توجه به مطالبه زیاد جامعه فوتبال استان به خصوص پیشکسوتان، مربیان و صاحب نظران از فدراسیون فوتبال درخواست داریم این فرآیند را در سریع‌ترین زمان ممکن با اولویت  فروردین ۱۴۰۳ برگزار کنند.

فصل فوتبال تا یک ماه  آینده آغاز می‌شود و باشگاه‌ها شرایط خوبی ندارند، امید است با برگزاری انتخابات هیات فوتبال فردی لایق و توانمند و دلسوز سر کار آید و بتواند فوتبال کردستان را نجات دهد.

در سال ۱۴۰۲، ۷۳ هزار و ۴۹۵ ورزشکار بیمه شدند که از این تعداد ۱۶ هزار و ۱۳۶ نفر بیمه شده فوتبال هستند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.