شب های قدر اوج معنويت رمضان است

خطیب جمعه یاسوج با اشاره به اهميت شب های قدر گفت: شب های قدر اوج معنويت رمضان است.

امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اهمیت شب‌های قدر اشاره کرد و افزود: باید شاکر باشیم که توانستیم امسال هم از ثواب و ارزش‌های این شب‌های گرانقدر بهره‌مند شویم.  

آیت الله حسینی شب‌های قدر را شب‌های بیداری دل، قلب و فکر و شب‌های ارتباط بیشتر با قرآن و اهل بیت (ع) دانست و گفت: در لیالی قدر همه امور با ارزش و سرنوشت ساز تفکیک می‌شود. شب‌های قدر فرصت مناسبی برای بخشش، توبه، استغفار و دعا و اوج ضیافت الهی است.

امام جمعه یاسوج شب قدر را از فرصت‌های بسیار ارزنده و مغتنم دانست و افزود: شب قدر شب نزول برکات است و خداوند به واسطه ولایت حضرت علی (ع) دین خود را کامل و نعمت را بر مردم تمام کرد.
 
وی گفت: همه فضائل انسانی در مولا علی (ع) است و شمشیر برمولا علی شمشیر بر علیه توحید، معنویت و فصائل انسانی و تمام خوبی‌ها است.
 
امام جمعه شهر یاسوج به روز ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی، اسلام را از وابستگی و نابودی نجات داد و طاغوتی که در پهلوی اول کشف حجاب را علنی کردند و در مقابل دین ایستادند در آن زمان و در سال ۱۲۸۶ تصویب لایحه انجمن‌های ایالتی و ولایتی تصویب و بعد از مدتی با اعتراض مراجع و سخنرانی امام راحل منحل شد.
 
آیت الله حسینی ادامه داد: روز قدس باید مورد توجه قرار گیرد و جنایت‌های هولناک رژیم صهیونسیتی محکوم شود، امروز تمامی تسلیحات که توسط آمریکا و وابستگان در اختیار رژیم صهیونسیتی قرار گرفته است سبب ۳۰ هزار کشته و بیش از ۷۰ هزار مجروح و میلیون‌ها آواره شده است.
 
وی به اتفاق دیروز (قتل دو نفر در دارالرحمه) یاسوج اشاره کرد و گفت: نهاد‌های امنیتی در حال پیگیری موضوع هستند و امیدواریم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در جامعه نباشیم.  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.