بازدید بیش از نیم میلیون گردشگر از جاذبه‌های گردشگری قزوین

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین از بازدید ۵۳۰ هزار و ۶۶۳ گردشگر از جاذبه‌های گردشگری استان خبر داد.

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: آمار‌های ثبت شده از ۲۴ اسفندماه ماه سال گذشته پایان روز نهم فروردین ماه جاری نشان می‌دهد که ۵۳۰ هزار و ۶۶۳ گردشگر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

وی اضافه کرد: کاروانسرای سعدالسلطنه، دولتخانه صفوی و موزه‌های مستقر در این مجموعه، آستان مقدس امامزاده حسین (ع)، منطقه الموت و مجموعه گردشگری آبشار شاه دره و پل معلق آوج بیشترین میزان بازدید را در این مدت به خود اختصاص داده‌اند.

خزائلی همچنین به بیش از ۳۵ هزار شب اقامت در استان قزوین در همین مدت خبر داد و اضافه کرد: ۳۵ هزار و ۲۵۱ نفر اقامت در مراکز رسمی اقامتی استان شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمانپذیرها، اقامتگاه‌های بومگردی، خانه مسافرها، زائرسرا‌ها مراکز غیر رسمی اقامتی شامل مراکز اسکان فرهنگیان، خانه معلم‌ها، کمپ‌ها و مهمانسرا‌های ادارات به ثبت رسیده است.

این مسئول با اشاره به استمرار اجرای طرح نوروزی نظارت بر تاسیسات گردشگری ادامه داد: در این مدت به منظور نظارت بر نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی ۷۲۸ بازدید مشترک نظارتی توسط بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر استان از تاسیسات گردشگری صورت گرفته که این بازدید‌ها تا پایان تعطیلات نوروز به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

بیش از ۳۰ جاذبه گردشگری در استان قزوین آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.