اقامت بیش از ۱۰ میلیون نفر شب در مازندران

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از اقامت بیش از ۱۰ میلیون نفر شب در استان خبر داد.

مهدی اسحاقی معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر در مستقر در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، گفت: از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا نهم فروردین امسال ۱۰ میلیون و ۵۲۹ هزار و ۶۹۴ نفر شب در مازندران اقامت کردند.

او با بیان اینکه نظارت در ایام تعطیلات نوروز بسیار مهم است، افزود: در ایام تعطیلات نوروز بازدید‌های نظارتی استانی و شهرستانی به صورت مستمر توسط کارشناسان انجام می‌شود.

اسحاقی با اعلام اینکه از آغاز ستاد تا نهم فرودینن ماه سال جاری ۹۶۵ فقره نظارت بر تاسسیسات گردشگری و پذیرایی انجام گرفت، گفت: از این تعداد نظارت صورت گرفته ۸۶ مورد تشویق و ۱۹۷ مورد تذکر و اخطار بوده است.

او با اشاره به تقارن تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان و در پیش بودن شب‌های قدر، افزود: مردم و گردشگران حرمت این ماه و شب‌های قدر را حفظ و شئونات اسلامی را رعایت کنند.

اسحاقی در خصوص اسکان اضطرای در تعطیلات نوروز سال جاری، گفت: برای اسکان اضطراری با اداره‌کل ورزش و جوانان هماهنگی‌ها صورت گرفت تا در مواقع بحران و شرایط جوی در استان سالن‌های ورزشی در اختیار مسافران قرار گیرد.

او همچنین به اعلام آمادگی آموزش وپرورش استان برای اسکان مسافران و گردشگران در مواقع بحران خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار