ثبت بیش از یک میلیون تردد در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: از آغاز اجرای طرح نوروز ۱۴۰۳ تا نهم فروردین ماه، یک میلیون و ۱۱ هزار و ۴۷ وسیله نقلیه در ورودی و خروجی‌های این استان تردد کردند.

حمیدرضا پیمانجو افزود: طی این مدت از طرح نوروزی، ۵۳۱ هزار و ۱۳۰ وسیله نقلیه وارد این استان شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶ درصد کاهش داشته است.
 
پیمانجو گفت: همچنین از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا نهم فروردین ماه ۱۴۰۳، ۴۷۹ هزار و ۹۱۷ وسیله نقلیه از استان کهگیلویه و بویراحمد خارج شد که این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال ۷ درصد کاهش داشته است.
 
وی اظهار کرد: طی این مدت به طور میانگین هر ساعت یک هزار و۴۷۶ وسیله نقلیه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده و هم‌چنین به طور متوسط هر ساعت یک هزار و ۳۳۳ خودرو از این استان خارج شده است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این مدت محور گچساران به بابامیدان با متوسط ۱۴ هزار و ۳۲ تردد روزانه پرترددترین محور استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
 
پیمانجو بیان کرد: محور یاسوج به اصفهان با متوسط ۱۳ هزار و ۷۷۸ تردد دومین و محور یاسوج به بابامیدان با متوسط ۱۳ هزار و ۲۰۰ تردد سومین محور پرتردد استان بوده اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.