کاهش ساعت نمایشگاه قرآن کریم در شب‌های قدر

در شب‌های قدر ماه مبارک رمضان، نمایشگاه قرآن تا ساعت ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

مراسم احیای لیالی قدر همچون سال‌های گذشته از ساعت ۲۲ در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این مراسم در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان مصادف با روز‌های جمعه، یک شنبه و سه شنبه ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۲۲ با حضور عموم مردم و با سخنرانی حجج اسلام محمدجواد علی سرلک، مسعود عالی، مهدی ماندگاری و مداحی ذاکرین اهل بیت در مصلی برگزار می‌شود.

مراسم شب نوزدهم با تلاوت قرآن کریم توسط آقای مهدی غلام‌نژاد آغاز خواهد شد و حجت‌الاسلام علی سرلک سخنرانی و مراسم احیا را برعهده دارند و مداح اهل‌بیت (ع) حاج حمید رمضانپور به مرثیه‌خوانی و ذکر مصیبت شهادت امیرالمومنین (ع) می‌پردازند.

در شب بیست و یکم، آقای حبیب صداقت با تلاوت قرآن کریم آغازگر مراسم خواهند بود و مداح اهل‌بیت (ع) حاج احمد واعظی به مرثیه‌خوانی و عزاداری می‌پردازند و در ادامه مراسم احیا، سخنرانی و احیای شب بیست و یکم توسط حجت‌الاسلام مسعود عالی برگزار می‌گردد. آقای حمیدرضا نصیری در آغاز مراسم شب بیست و سوم، آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت خواهند کرد و حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری سخنرانی و مراسم احیا را برعهده دارند و مداح اهل‌بیت (ع) حاج احمد نیکبختیان به مرثیه‌خوانی خواهند پرداخت. 

در سه شب مراسم، آقایان محمدحسین سعیدیان، محمد رضا پورزرگری و مهدی قربانعلی دعای جوشن کبیر را قرائت می‌کنند.

شبستان ۴ و ۵، شبستان و رواق شرقی و صحن مرکزی مصلی آماده میزبانی از خانواده‌ها است.

در زمان برگزاری مراسم، شهروندان می‌توانند برای حضور از ورودی‌های شماره ۱۹ و ۲۰ واقع در بزرگراه شهید سلیمانی، شماره ۷ و ۱۵ واقع در خیابان شهید قنبرزاده و شماره ۱، ۲ و ۳ واقع در خیابان شهید بهشتی، استفاده کنند.

همچنین به جز ورودی شماره۱، دیگر ورودی‌های ذکر شده برای تردد و پارکینگ خودرو‌های شخصی باز است.

ایستگاه مترو شهید بهشتی و مصلی در خط یک تا پایان مراسم آماده ارائه خدمات به شهروندان گرامی می‌باشند.

گفتنی است، در شب‌های قدر ماه مبارک رمضان، نمایشگاه قرآن تا ساعت ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار