از ابتدای طرح نوروزی تاکنون؛

کاهش ۶۰ درصدی سوانح جاده‌ای در استان همدان 

رییس پلیس راه استان همدان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون سوانح فوتی، جرحی و خسارتی روند کاهش داشته است که امید می‌رود تا پایان طرح این روند کاهشی تداوم داشته باشد.

سرهنگ علی فکری گفت: داده‌های آماری گویای این است که سوانح فوتی، جرحی و خسارتی از ابتدای طرح نوروزی تاکنون روند کاهش داشته است که امید می‌رود تا پایان طرح این روند کاهشی تداوم داشته باشد.

او گفت: بیشترین و مهم‌ترین علت بروز سواح فوتی در جاده‌های برون شهری استان همدان تخطی از سرعت مطمئنه و تجاوز به چپ ثبت شده است.

رییس پلیس راه استان همدان گفت: هم اینک تردد روان را در جاده‌های برون شهری این استان شاهد هستیم در حالیکه حجم ترافیک روز گذشته بسیار سنگین بود.

سرهنگ فکری گفت: به آغاز طرح نوروزی پلیس ۸۵ تیم خودرویی محسوس به همراه ۲۰ تیم نامحسوس کار کنترل ایمنی تردد در جاده‌های برون شهری این استان را عهده دار بودند.

او گفت: بیشترین تخلفات ثبت شده توسط مامورن پلیس راه در نوروز امسال نبستن کمربندی ایمنی، تردد با سرعت غیرمجاز و نقص فنی خودرو‌ها بوده است.

رییس پلیس راه استان همدان گفت: ناوگان عمومی مسافربری نظیر اتوبوس و مینی بوس کمتر از ۲ درصد سوانح رانندگی را در طول سال به خود اختصاص می‌دهند و نوروز امسال شاهد هیچگونه سانحه فوتی، جرحی و خسارتی برای ناوگان مسافربری نبودیم.

سرهنگ فکری گفت: اتوبوس‌ها پیش از حرکت از ترمینال کنترل می‌شوند و در ایستگاه‌های پلیس راه نیز سلامت فنی آنها رصد می‌شود.

برچسب ها: پلیس راه ، طرح نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.