فریاد معترضان به نسل‌کشی غزه در میانه رویداد انتخاباتی دموکرات‌ها

رویداد انتخاباتی با حضور جو بایدن و دو رئیس جمهور دموکرات پیشین، در میانه فریاد معترضان حامی فلسطین و انتقاد از همدستی در نسل‌کشی غزه قطع شد.

کمپین انتخاباتی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد روز گذشته با برگزاری یک گردهمایی بزرگ با حضور باراک اوباما و بیل کلینتون، روسای جمهور پیشین این کشور ۲۵ میلیون دلار کمک مالی برای انتخابات جمع‌آوری کرده است.

به گزارش فاکس نیوز، این رویداد سیاسی که با حضور تعدادی از ستارگان دنیای موسیقی و «استیون کلبر» مجری معروف آمریکایی برگزار شد، چندین بار توسط معترضان هم در داخل مراسم و هم خارج از مراسم متوقف شد.

گفته می‌شود افرادی که به حمایت‌های جو بایدن از رژیم صهیونیستی انتقاد داشتند، در میانه جلسه فریاد زدند: «شما عقل خود را از دست داده‌اید». در بیرون سالن نیز، برخی فریاد زدند: «جو بایدن که همدست نسل‌کشی هستی، زمان رفتن تو فرا رسیده». برخی دیگر از معترضان با فریاد‌های «خون بر دستان شما است» سخنان هر سه رئیس جمهور را قطع کردند. 

بایدن ۸۱ ساله که برای ریاست جمهوری مجدد خود تلاش می‌کند، با نگرانی‌هایی در مورد زوال عقل و همچنین از دست دادن برخی رای‌دهندگان پیشین خود به دلیل حمایت از اسرائیل مواجه است. نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد محبوبیت او به ۴۰ درصد رسیده و در رقابت تنگاتنگ با دونالد ترامپ قرار دارد. 

گفته می‌شود رویداد انتخاباتی نیویورک در واقع برای نشان دادن اتحاد در حزب دموکرات برگزار شده بود. افراد آشنا به مراسم می‌گویند بلیط‌های شرکت در مراسم بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار دلار قیمت داشته است. افرادی که پول بیشتری پرداخته بودند می‌توانستند امکانات بیشتری دریافت کنند. به طور مثال، شرکت‌کنندگان با پرداخت ۱۰۰ هزار دلار می‌توانستند با هر سه رئیس جمهور عکس بگیرند!

گفته می‌شود این رویداد رکورد جمع‌آوری بیشترین کمک مالی در انتخابات آمریکا را شکسته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار