نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جمع خانواده های اسرای این رژیم مدعی شد که ارتش آن در حال آماده شدن برای ورود به شهر رفح در نوار غزه است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جمع خانواده سربازان اسیر در دست مقاومت فلسطین در غزه اعلام کرد: اسرائیل برای ورود به رفح آماده می شود و هیچ یک از سربازان خود را آنجا رها نخواهد کرد.

طبق گزارش تایمز اسرائیل، نتانیاهو گفت: "می دانم هر روزی که می گذرد مثل جهنم است؛  فرزندان شما قهرمانان ما هستند، قهرمانان اسرائیل هستند."

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد: فقط فشار نظامی تضمین کننده آزادی بازداشت شدگان(در دست مقاومت فلسطین) خواهد بود. من شخصاً و به صورت شبانه روز این موضوع را پیگیری می کنم.

او در ادامه ادعاهای خود گفت: ما شمال نوار غزه و خان ​​یونس را تحت کنترل خود در آورده ایم، نوار غزه را امن کرده ایم و برای ورود به رفح آماده می شویم.

او ادامه داد: در مذاکرات آزادسازی همه گروگان ها که خود من مدیریت آن را انجام می دهم باید از همه کارت ها به صورت عاقلانه استفاده کرد.

رژیم صهیونیستی طی چندماه اخیر با آغاز جنگی ویرانگر علیه مردم فلسطین در نواز غزه وحشیانه ترین جنایت های جنگی و ضد بشری را مرتکب شده و در تمام این مدت جامعه بین الملل از اتخاذ تصمیمی قاطع در محکومیت و ممانعت از این جنایت ها عاجز بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۰ ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
پاهای تو و سربازات خورد بشه به رفح نرسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۸ ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
باید وارد جنگ تمام عیار شویم تا نابودی اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۶ ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
چرا سازمان ملل، شورای امنیت ، سازمان حقوق بشر و دیگر نهادهای بین المللی قدرت جلوگیری این سگ هار و نجس را ندارند ؟!!!!!!!!
اگه این سازمان‌های بین المللی توان جلوگیری وحشی گریهای نتانیاهو ی هار را ندارند پس خاصیت تشکیل آنها چیست ؟!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۲:۳۵ ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
خوک کثیف وپیروفرتوت دروغگو ،بدبخت پشمت ریخته انشالاه همین روزها تووصهیونیست به زباله دان تاریخ ریخته ونام کثیف جعلی ازاره زمین حذف خواهدشد ،پست ترازهرحیوانی دردنیا هستی
آخرین اخبار