بارگیری بیش از ۱۶ هزار تن کالای اساسی از هرمزگان در نوروز امسال

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: ۱۶ هزار و ۳۵۳ تن کالای اساسی در دور نخست تعطیلات نوروزی از هرمزگان به استان‌های کشور بارگیری شده است.

پرویز کرمی معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان در خصوص جابجایی کالای اساسی از مبدا هرمزگان در نوروز امسال افزود: عملیات تخلیه کالاها با استفاده از امکانات و ظرفیت ناوگان به سرعت انجام شد و طبق آخرین گزارش، از تخلیه کشتی‌ در بنادر استان (از ابتدای طرح نوروزی ۲۵ اسفند پارسال تا ۶ فرورین امسال)، ۱۶ هزار و ۳۵۳ تن کالای اساسی از مبدا هرمزگان ارسال شده است.

وی گفت: این کالاها شامل گندم، برنج و روغن بوده که به مقصد استان‌های تهران، فارس، مرکزی، اصفهان، یزد و مازندران ارسال شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان افزود: برای حمل این کالاها، ۷۰۴ سفر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی از استان انجام شده است.

کرمی گفت: باتوجه به اهمیت تسریع در حمل مایحتاج عمومی مردم و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز هموطنان در اقصی نقاط کشور و توزیع در بازارهای مصرف در این ایام دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: برقراری گشتهای کنترلی به منظور جلوگیری از فرار بار و افزایش ایمنی تردد از جمله اقدامات از ابتدای شروع طرح نوروزی در این مدت عنوان کرد.

۲۲۹ شرکت، نمایندگی و شعبه فعال در استان هرمزگان وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.