نبود داروخانه هلال احمر، معضلی بزرگ در جنوب کرمان

منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع داروخانه هلال احمر در جنوب کرمان را پیگیری می کنیم.

بهنام سعیدی گفت: با توجه به اینکه جنوب استان کرمان، جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر و در محروم ترین نقاط زندگی می‌کنند و براساس آمارهای مطمئن و موثقی که وجود دارد، بیشترین آمار بیماری بخصوص در حوزه سرطان در جنوب استان کرمان وجود دارد؛ نبود داروخانه هلال احمر، یک معضل بسیار بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه خدمات جمعیت هلال احمر طی ۲ سال گذشته در طول تاریخ هلال احمر کشور بی نظیر بوده است، افزود: موضوع داروخانه هلال احمر در جنوب استان کرمان را با دستور رئیس جمعیت هلال احمر پیگیری می کنیم و این خدمت یقینا در حافظه مردم جنوب استان کرمان ماندگار می شود.

منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یقینا؛ اگر مواردی در مجموعه هلال احمر کشور باشد به جد در مجلس شورای اسلامی دنبال خواهیم کرد، بیان کرد: هر موضوعی را دفاع خواهیم کرد و امیدواریم که بتونیم گام های موثری را در این مسیر برداریم.

وی بیان کرد: حضور و تلاش نیروهای هلال احمر در ایام نوروز در کرمان که همه جا حضور دارند و تلاش می‌کنند که اگر مشکلی برای مسافری ایجاد شود در کوتاه ترین زمان ممکن ورود پیدا کنند و آن مشکل را حل کنند، قابل قدردانی است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار