در آستانه ۱۲ فروردین ماه:

پرچم جمهوری اسلامی ایران در کرمان به اهتزاز درآمد

به مناسبت ۱۲ فروردین ماه، پرچم جمهوری اسلامی ایران در کرمان به اهتزاز درآمد و ندای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه طنین‌انداز شد.

 آیین اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، صبح پنج‌شنبه ۹ فروردین ماه و در آستانه روز جمهوری اسلامی ایران (۱۲ فروردین ماه) با حضور جمعی از مسئولان و شهروندان در دبیرستان پسرانه شاهد ناحیه دو برگزار شد. 

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مدیران کل و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان و بسیجیان در این آیین حضور داشتند. 

حاضران همچنین با در دست داشتن پلاکارد‌هایی در حمایت از فلسطین اشغالی و با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست، اسرائیل، کودک‌کش و جلاد است، فلسطین عامل اتحاد است، رهایی فلسطین همیشه در فکر ما است، نابودی اسرائیل زیباترین ذکر ما است، دست خدا بر سر ما است، خامنه‌ای رهبر ما است و ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده، جنایات رژیم صهیونیستی و قتل عام مردم مظلوم غزه را محکوم کردند. 

سردار حسین معروفی، معاون سازمان بسیج مستضعفین در سخنان خود به فلسفه ۱۲ فروردین پرداخت و گفت: احکام الهی ذیل حکومت اسلامی جاری می‌شوند و امام خمینی (ره) به تبعیت از مکتب وحی در سال ۱۳۴۲، شروع نهضت و قیام حکومت اسلامی را رقم زدند و ۱۵ سال به صورت نرم کار عمیق فرهنگی کردند. 

وی ۱۲ فروردین را تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام راحل دانست و افزود: ۱۲ فرودین، غدیر ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی و بزرگ ترین جشن و افتخار ما است. 

سردار معروفی تصریح کرد: اصل موضوع ۱۲ فروردین، تبیین اقدام علنی مهم و جاوید ملت بزرگ ایران با تبعیت از امام راحل است که آری به نظام جمهوری اسلامی گفتند. 

وی گفت: دعوای حقیقی منطقه بر سر اندیشه ما؛ یعنی پیامبر اسلام (ص)، اهل‌بیت (ع) و عاشورا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.