افتتاح بازارچه موقت صنایع‌ دستی در بوستان ملل ساری

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از افتتاح بازارچه موقت صنایع‌ دستی در بوستان ملل شهرستان ساری خبر داد.

حسین ایزدی مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در آیین افتتاح بازارچه موقت صنایع‌ دستی که در بوستان ملل شهرستان ساری برپا شده است، گفت: این بازارچه موقت صنایع‌دستی و سوغات در سطح ملی و در قالب ۶۰ غرفه به بهره‌برداری رسید.

او از حضور هنرمندان ۱۰ استان کشور، چون اصفهان، ارومیه، زنجان و گیلان در این نمایشگاه خبر داد و افزود: محصولات هنری فلزی، چوبی، سفال و سرامیک، بافته‌های داری و غیر داری از جمله رشته‌های صنایع‌دستی است که در این بازارچه عرضه شده است.

ایزدی به برپایی غرفه‌های کتاب، خوراک سنتی مازندران، ورک شاپ صنایع‌دستی، برنامه جنگ شادی همراه با موسیقی، عروسک گردانی و حضور هنرمندان کمدی استان را از جمله برنامه‌های جنبی این بازارچه موقت برشمرد.

او گفت: تمامی محصولات عرضه شده در این نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های عیدانه تحت نظارت معاونت صنایع‌دستی قرار دارد و اولویت غرفه‌ها نیز با هنرمندان و صنعتگران بومیاستان است.

بازارچه موقت صنایع‌دستی تا تاریخ ۱۲ فروردین ماه جاری از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ هر روز در بوستان ملل شهرستان ساری میزبان علاقمندان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار