اجرای طرح آرامش بهاری در قریب به ۷۰ بقعه متبرکه کرمان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: طرح آرامش بهاری امسال در قریب به ۷۰ بقعه متبرکه سراسر استان کرمان در حال اجرا است.

حجت الاسلام علی جلالی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان و حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند با حضور در امامزاده سلطان سید ابراهیم (ع) داهوئیه، امامزاده حمزه (ع)  زرند و امامزاده خواجه ابو رضا (ع) مطهر آباد از طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی بازدید کردند.

حجت الاسلام علی جلالی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان ضمن تبریک سال نو گفت:  همه ساله در ایام سال جدید طرحی به نام آرامش بهاری برگزار می‌شود که  این طرح امسال در قریب  به ۷۰ بقعه متبرکه سراسراستان کرمان در حال اجرا است.

وی افزود: در طرح آرامش بهاری مراکز مشاوره ضمن ارائه برنامه‌هایی برای کودکان و نوجوانان،  به آنان خدمات اجتماعی ارائه می‌دهند.  

حجت الاسلام جلالی با اشاره به همزمانی ماه رمضان با عید نوروز به برگزاری طرح ضیافت الهی اشاره کرد و افزود: در طرح ضیافت الهی چند برنامه‌ قرآنی برگزار می‌شود.  

وی با اشاره به اینکه جزو خوانی قرآن کریم در همه بقاع متبرکه حداقل یک نوبت برگزار می‌شود، بیان داشت: اجرای  تفسیر قرآن با حضور اساتید بزرگ و  برگزاری کرسی‌های تلاوت که عمدتا در ایام شهادت حضرت علی (ع) و ولادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود، از جمله برنامه‌های قرآنی طرح ضیافت الهی امسال است.  

 مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان به کار زیبای افطاری ساده به همت بقاع متبرکه نیز اشاره کرد و افزود: در این برنامه  که به همت مردم اجرا می‌شود  افطاری ساده‌ای از سوی خیران به مردم داده می‌شود.

وی ضمن سپاس از حضور زائران در ایام تحویل سال از مردم برای حضور در شب‌های احیا در بقاع متبرکه دعوت کرد و بیان داشت:  امیدواریم با همکاری و مشارکت خود مردم و زائران بتونیم  بهترین برنامه‌ها را ارائه کنیم.

حجت الاسلام جلالی  تصریح کرد: طرح آرامش بهاری تا ۱۳ فروردین و طرح ضیافت الهی تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار