تظاهر به بستن کمربند به قیمت جان پسر جوان تمام شد

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: سرعت بالا و تظاهر به بستن کمربند ایمنی که جان یک پسر جوان را گرفت، می‌تواند برای همه ما درس عبرت باشد.

سرهنگ رضایی ضمن واکاوی علت دقیق برخی تصادفات منجر به  مرگ افراد طی پارسال، یکی از مهم ترین علت جان باختن حادثه دیدگان را نبستن کمربند ایمنی و در چند مورد تظاهر راننده و سرنشینان به بستن کمربند در محدوده استقرار پلیس عنوان کرد.

وی با اشاره به وقوع یک مورد حادثه مرگبار رانندگی طی پارسال که  منجر به مرگ یک پسر ۲۵ ساله شد، گفت: این فرد به دلیل سرعت زیاد از مسیر خود خارج و پس از واژگونی از ماشین پرت و در دم کشته می‌شود و نکته تاسفبار این بود که در بررسی صحنه متوجه شدیم این پسر جوان، کمربند ایمنی را از پشت خود رد کرده و به نوعی با تظاهر به بستن کمربند در زمان واژگونی به بیرون پرت شده و جان خود را از دست داده است.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به واکاوی علت دقیق سایر حوادث رانندگی به منظور هشدار به دیگر رانندگان و پیشگیری از وقوع موارد مشابه یادآور شد: هشدار‌های مکرر و تاکید پلیس بر رعایت مقررات و الزامات ایمنی، صرفا برای حفظ جان خود ما و دیگران است؛ پس بیاییم خود را فریب ندهیم و همواره با رعایت مقررات، در زمان رانندگی، فقط رانندگی کنیم و به حواس پرتی و بی احتیاطی‌های مرگبار دچار نشویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار