شرکت ۴۹۹۶ راننده قزوینی در پویش بهرفت

سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۹۹۶ راننده در پویش بهرفت شرکت کرده اند.

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین گفت: پویش به رفت با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای در نوروز سال جاری اجرا شد تا با کاهش میزان مرگ و میر و خسارات وارده نوروز بهتری را برای مردم کشورمان رقم بزنیم.

وی اضافه کرد: رانندگان در این پویش با آگاه شدن از عواقب حرکات پر خطر، متعهد می‌شوند تا با رانندگی ایمن جان خود و عزیزانشان را از خطر مصون نگاه دارند.

سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۹۹۶ راننده در پویش بهرفت شرکت کرده اند و با عضویت در  این پویش متعهد شده اند که سفر ایمنی داشته باشند.

صبوری با بیان اینکه رانندگان در این پویش باید از هرگونه اقدامات مخاطره آمیز خودداری کنند، بیان کرد: رعایت سرعت مجاز و سبقت ممنوع، توقف در حین استفاده از تلفن همراه، توقف در حین خستگی و خواب آلودگی، بستن کمربند ایمنی برای خود و سرنشینان و استراحت ۱۵ دقیقه‌ای پس از هر ۱.۵ ساعت رانندگی از جمله محور‌های میثاق نامه پویش به رفت با رانندگان است.

سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین همچنین اضافه کرد: طرح ملی امداد و نجات نوروزی و طرح خدمات بشر دوستانه طرح نوروزی در خصوص مباحثی از جمله اطلاع رسانی در زمینه نقاط حادثه خیز و راهنمایی مسافران به نقاط ایمن در ۹ هزار و ۵۸۲ مورد اعلام شده است.

وی ادامه داد: بهره مندی پنج هزار و ۸۸ خردسال از فضای دوستدار کودک، مراجعه یک هزار و ۲۲۴ مورد به خیمه‌های نماز و غرفه فرهنگی، ۳۵۹ مراجعه به غرفه طرح یاس، چهار هزار و ۱۱۴ مورد پایش و کنترل فشار خون و توزیع ۳۱۰ بسته غذایی افطاری به مسافران در کنار اقدامات فرهنگی و خدماتی از دیگر کار‌های صورت گرفته در این طرح است.

صبوری بیان کرد: در این طرح‌ها ۴۹ نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر قزوین همکاری داشته‌اند.

برچسب ها: هلال احمر ، سفر ایمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.