اسکان ۳۳ هزار گردشگر نوروزی در همدان 

فرماندار همدان از اسکان ۳۲ هزار و ۸۶۵ گردشگر نوروزی در همدان خبر داد. 

مسلم مخفی گفت: از ۲۷ اسفند تا پنجمین روز از فروردین بیش از ۱۸۰ هزار نفر از گردشگران داخلی از موزه‌ها و اماکن فرهنگی و تاریخی همدان بازدید کردند.

او از اسکان ۳۲ هزار و ۸۶۵ نفر گردشگر نوروزی در این مدت در شهر همدان خبر داد و گفت: بیشترین تعداد مسافران در تاسیسات اقامتی آموزش و پرورش همدان به تعداد ۹ هزار و ۹۶۹ نفر اقامت داشتند و پس از آن بیشترین اقامت‌ها با هشت هزار و ۷۰ نفر در خانه مسافر و پنج هزار و ۶۳۳ اقامت در هتل‌های همدان به ثبت رسیده است.

فرماندار همدان با اعلام اینکه بیشترین بازدید‌ها از آبشار و کتیبه‌های تاریخی گنج نامه به تعداد ۳۳ هزار و ۶۳۰ نفر ثبت شده است گفت: سایت موزه میدان مرکزی همدان با ۲۹ هزار و ۵۹ نفر، مجتمع عباس آباد با ۲۴ هزار و ۲۱۹ نفر، آرامگاه بوعلی سینا با ۱۸ هزار و ۶۸۴ نفر، میدان شیرسنگی با ۱۷ هزار و ۶۵۶، موزه هگمتانه با نه هزار و ۴۰۶ و باغ موزه دفاع مقدس همدان با ۴۸۲۰ بازدید کننده بیشترین بازدید‌ها را در همدان داشتند.

مخفی گفت: همچنین موزه تاریخ طبیعی، شهربازی رنگین کمان، روستای گردشگری ورکانه، امامزاده محسن (ع)، مسجد جامع و بازار تاریخی همدان از جمله دیگر اماکن پربازدید استان در ایام نوروز بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.