دیدار دوستانه فوتبال؛

اسپانیا ۳ - ۳ برزیل/ درخشش نوجوانان در نبرد بزرگان + فیلم

تیم های ملی اسپانیا و برزیل در دیداری دوستانه به تساوی سه بر سه رضایت دادند.

در یکی از جذاب‌ترین و مهمترین بازی‌های دوستانه ملی فوتبال، بامداد امروز تیم‌های اسپانیا و برزیل در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی مادرید به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی پرگل سه بر سه رضایت دادند.

در این دیدار پربرخورد که داور سه پنالتی اعلام کرد ابتدا اسپانیا با پنالتی رودری در دقیقه ۱۲ پیش افتاد و سپس دنی اولمو با پاس یامال و با یک حرکت تکنیکی زیبا گل دوم را هم وارد دروازه سلسائو کرد. یامال ۱۶ ساله پنالتی اول را هم برای اسپانیا گرفته بود.

سپس نوبت به جوانان برزیلی رسید و ابتدا رودرگو در دقیقه ۴۰ اختلاف را به حداقل رساند و سپس اندریک پدیده ۱۷ ساله و جدید فوتبال برزیل که در ابتدای نیمه دوم به زمین آمد، در دقیقه ۵۰ گل دوم برزیل را هم زد تا اولین حضورش در برنابئو را با گل جشن بگیرد. اندریک بازیکن جدید رئال مادرید محسوب می‌شود که از فصل آینده در مادرید توپ خواهد زد.  

در اواخر مسابقه و در دقیقه ۸۷ اسپانیا باز هم صاحب یک ضربه پنالتی شد و باز هم رودری توپش را به گل تبدیل کرد، اما این پایان این جدال پربرخورد نبود و در ثانیه‌های آخر داور یک پنالتی هم برای برزیل گرفت و پاکتا در دقیقه ۹۷ آن را به گل تبدیل کرد تا تساوی سه بر سه پایان بخش این جدال جذاب باشد.

درخشش یامال و اندریک دو ستاره نوجوان تیم های بارسلونا و رئال مادرید، علاقمندان به این دو تیم را نسبت به آینده تیمشان و الکلاسیکوهای سال های آینده امیدوار کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار