دیدار از چهار هزار و ۷۰۰ مددجوی کمیته امداد توسط خیران قزوینی

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از دیدار خیران قزوینی با چهار هزار و ۷۰۰ مددجوی استان در قالب طرح مفتاح الجنه برای سال ۱۴۰۲ خبر داد.

ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در طرح مفتاح الجنه گفت: کمیته امداد با هدایت کردن خیران و نیکوکاران در دیدار مددجویان تحت حمایت ضمن دلجویی از این عزیزان به رفع مشکل و موانع این خانواده‌ها می‌پردازد.

وی اضافه کرد: سال گذشته مبلغی معادل ۶۵ میلیارد ریال برای رفع مشکلات این خانواده‌ها توسط کمیته امداد، مدیران، مسئولان استانی و خیران برای جامعه مددجوی استان هزینه شد.

ظاهری با بیان اینکه طرح مفتاح الجنه در ماه مبارک رمضان به سبب برکات این ماه مورد توجه و استقبال بیشتری توسط خیران قرار می‌گیرد، ادامه داد: به همین دلیل امدادگران کمیته امداد در همه ایام سال به ویژه ماه مبارک رمضان آمادگی دارند تا به همراه خیران از منزل این خانواده‌ها بازدید کنند.

این مسئول بیان کرد: بازدید از مددجویان کمیته امداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد افرایش داشته که نشان از استقبال خیران برای کمک‌های مردمی در راستای توانمندسازی این جامعه است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآور شد: خیران و همشهریان عزیز می‌توانند از طریق سامانه ekram.emdad.ir و سامانه اینترنتی www.emdad ۳۳۸۰۸.ir در طرح اکرام ایتام شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.