۱۹۶ مسافر نوروزی در قم اسکان یافتند

معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۱۹۶ هزار نفر در قم اسکان کرده‌اند که ۶۲ هزار نفر از آنان از اقامتگاه‌های رسمی استان استفاده کرده‌اند.

ابوالقاسم مقیمی گفت: همچنین طی این مدت ۳۳ هزار مسافر در بوستان‌ها، ۴۵ هزار نفر در مدارس، ۳۵ هزار نفر در مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه، ۶ هزار نفر در مساجد و حسینیه‌ها، پنج هزار نفر در مراکز خیریه، ۶ هزار نفر در بقاع متبرکه و سه هزار و ۵۰۰ نفر نیز در سالن‌های ورزشی اسکان یافته‌اند.

 معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم عنوان کرد: طی این مدت حدود هشت میلیون مسافر نوروزی از سطح راه‌های استان قم تردد کرده‌اند.

مقیمی گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون یک‌هزار و ۸۵۹ تصادف در جاده‌های استان قم رخ‌داده که یک‌هزار و ۵۶۳ مورد از آنها در داخل شهر قم و ۲۹۶ سانحه نیز در جاده‌های برون‌شهری بوده‌است.

 مقیمی اضافه کرد: همچنین ۱۰ نفر در طول جاده‌های استان قم بر اثر تصادف جان خود را از دست‌داده‌اند.

 معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم بیان کرد: در بخش نظارت بر بازار کالا و خدمات نیز تاکنون ۶ هزار و ۲۵۱ بازرسی انجام و ۱۸۹ پرونده تخلف به ارزش ۴۶ میلیارد ریال تشکیل شده‌است، همچنین ۶ واحد صنفی نیز به‌خاطر اصرار بر تخلف پلمب شده‌اند.

  معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم گفت: اورژانس قم نیز طی این مدت به چهار هزار ماموریت اعزام و به سه هزار و ۵۰۰ نفر از مسافران نوروزی امدادرسانی کرده‌است.

برچسب ها: مسافر نوروزی ، اسکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار