تردد روان در محور‌های گلستان جریان دارد/ بازگشایی محور جنگل گلستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از بازگشایی محور جنگل گلستان خبر داد.

عادل مصدقی با اشاره به بازگشایی محور جنگل گلستان –سه راهی دشت بدنبال تلاش راهداران استان‌های گلستان و خراسان شمالی، گفت: هم اینک تردد در این محور بصورت عادی، اما با احتیاط برقرار است و راهداران هم کماکان مشغول جمع آوری سنگ و پاکسازی برخی مناطق محور هستند.

به گفته وی، از عصر دوشنبه شاهد ریزش باران در استان بویژه در محور‌های کوهستانی هستیم و گشت‌های راهداری هم در حال گشت زنی و رصد محور‌ها هستند.

مصدقی با بیان اینکه بحران خاصی در محور‌های استان رخ نداده، تصریح کرد: کاربران جاده‌ای حتی الامکان از تردد‌های غیرضروری بویژه در کوهستان‌ها و ارتفاعات بویژه در شب خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه شرایط ناپایدار جوی تا پایان هفته در استان تداوم دارد و محور‌های استان به دلیل ریزش باران و احتمال برف در محور‌های کوهستانی لغزنده است، گفت: مسافران در صورت ضرورت تردد از محور‌های کوهستانی حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی و سوخت و اغذیه کافی به همراه داشته و به توصیه‌های پلیس و راهداران توجه کنند.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان بطور شبانه روزی در خدمت کاربران جاده‌ای و مسافران نوروزی است تا با ارائه آخرین اطلاعات جوی و جاده‌ها برای سفری امن و آرام مسافران همکاری لازم را خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.