۹ پرونده تخلف صنفی طرح نظارتی نوروز و ماه رمضان در ایرانشهر تشکیل شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر از تشکیل ۹ پرونده برای واحدهای صنفی متخلف در جریان اجرای طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان، ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

احسان مرادی بیان کرد: با برنامه ریزی اداره صنعت، معدن و تجارت در ایرانشهر طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان، ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۳ در قالب گشت‌های مشترک بازرسی با حضور بازرسان اداره صمت، نمایندگان تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت، اتاق اصناف و دستگاه‌های اجرایی ذیربط در سطح این شهرستان در حال انجام است.

وی ادامه داد: در جریان اجرای طرح نظارتی مذکور از ابتدای سالجاری تا چهارم فروردین‌ماه، تعداد ۴۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی ایرانشهر انجام شد که در همین ارتباط تعداد ۹ پرونده برای واحدهای صنفی متخلف تشکیل و مدیران واحدهای صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر ادامه داد: عمده تخلفات واحدهای مورد نظر در شهرستان گران‌فروشی و عدم درج قیمت بر کالا بوده است.
وی از شهروندان خواست موارد شکایات صنفی و اقتصادی را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد مردمی رسیدگی به شکایات اداره کل صنعت، معدن و تجارت در میان بگذارند تا ر اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

برچسب ها: صمت ، واحدمتخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.