با توجه به لغزندگی جاده ها؛

مسافران نوروزی در تردد از محور‌های گلستان احتیاط کنند

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: با توجه به لغزندگی در محور‌های کوهستانی، لازم است که مسافران نوروزی در ترددهای احتیاط کنند.

سلیم اصغری با اشاره به فعالیت سامانه‌های ناپایدار جوی تا دو روز آینده در استان، گفت: هم اینک محور‌های کوهستانی خوش ییلاق، چهارباغ، درازنو و جنگل گلستان همراه با بارش بوده و احتمال بارش برف هم، شب هنگام در این محور‌ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه بارش باران جاده‌های استان را لغزنده کرده، افزود: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بویژه فاصله طولی و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز و حواس پرتی در این شرایط جوی الزامی است.

اصغری ادامه داد: تمام عوامل راهداری استان اعم از ۳۰ گشت و ۱۷۰ نیرو و ناوگان راهداری، آماده باش و در طول محور‌های حساس و بحران خیز و راهدارخانه‌ها مستقر بوده تا در موقع بروز بحران به انجام عملیات بموقع عملیات راهداری بپردازند.

وی از مسافران خواست که در صورت تردد از محور‌های کوهستانی حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی و سوخت و اغذیه کافی به همراه داشته و به توصیه‌های پلیس و راهداران توجه کنند.

معاون راهداری گلستان گفت: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان بطور شبانه روزی در خدمت کاربران جاده‌ای و مسافران نوروزی است تا با ارائه آخرین اطلاعات جوی و جاده‌ها برای سفری امن و آرام مسافران همکاری لازم را داشته باشند.

استان گلستان بالغ بر ۵ هزار و ۲۵۱ کیلومتر انواع بزرگراه و راه‌های اصلی، فرعی و روستایی و کوهستانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.