خضریان:

از استیضاح وزیر آموزش و پرورش منصرف نشده‌ام/ آموزش و پرورش درگیر کار‌های روزمره است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: موضوع استیضاح وزیر آموزش و پرورش همچنان در دستور مجلس شورای اسلامی است.

علی خضریان، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم، در پاسخ به سؤالی مبنی بر سرانجام استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: موضوع استیضاح آقای صحرایی همچنان در دستور مجلس شورای اسلامی است و به ایشان نیز در جلسه‌ای که با نمایندگان استیضاح کنندگان در مجلس برگزار شد، عرض کردم که موضوع استیضاح یک امر شخصی نیست که بخواهد با توافقات شخصی کنار گذاشته شود.

او افزود: مسأله آموزش و پرورش در حقیقت آینده این کشور است که بنده از تمام ابزار‌های نظارتی در اختیار برای بهبود شرایط وضع موجود استفاده خواهم کرد؛ لذا ابداً از استیضاح منصرف نشده‌ام و به همراه جمعی از نمایندگان مجلس، عملکرد وزیر محترم را دقیق پیگیری می‌کنیم و محور‌هایی را که در استیضاح ثبت کرده‌ایم با کمک کارشناسان حوزه آموزش و پرورش مورد رصد داریم و دائماً به نمایندگان مجلس گزارش می‌دهند.

خضریان همچنین گفت: در همین خصوص با آقای صحرایی و مدیران آموزش و پرورش نیز جلساتی را داشته‌ایم و ایشان توضیحاتی دادند و گزارشاتی را نیز به صورت مکتوب ارائه کردند. بنده و تیم کارشناسی گزارش‌ها را بررسی کرده‌ایم و اقدامات خوبی نیز انجام شده و نمایندگان مجلس هم منکر زحمات نیستند، اما این گزارش‌ها راضی کننده نیست و به نظر می‌رسد نمی‌تواند مشکلات اساسی آموزش و پرورش را حل نماید و به اجرای سند تحول بنیادین بیانجامد.

منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم ادامه داد: گزارش‌های عملکرد وزارت آموزش و پرورش عموماً کار‌های روزمره و جاری است و یک برنامه کامل و جامع برای اجرای سند تحول بنیادین و زیرنظام‌های آن و حل مشکلات متعدد آموزش و پرورش از نیروی انسانی تا برنامه درسی و کمبود مدرسه، دیده نمی‌شود.

خضریان افزود: مثلاً در خصوص اجرای سند تحول بنیادین با وجود این که مجلس شورای اسلامی ۹۳۶ میلیارد تومان برای قرارگاه اجرایی سازی این سند بودجه تصویب کرد، اما متأسفانه عملکرد مناسبی را شاهد نیستیم و بیشتر قرارگاه به سمت کار‌های گفتمانی رفته است؛ این بخشی از کار می‌باشد و اجرای سند تنها با کار‌های ترویجی، تبلیغی و گفتمانی ممکن نیست. مخالف این کار‌ها نیستیم و اتفاقاً لازم هم هست، اما حرفمان این است که همه کار این نیست و اجرای سند تحول در آموزش و پرورش با برگزاری نمایشگاه و دوره اتفاق نمی‌افتد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی توضیح داد: برای اجرای سند تحول نیازمند حداقل ۱۰ مورد قانون‌گذاری، اعم از قانون جدید یا اصلاح قوانین پیشین، هستیم؛ انتظار از وزارت آموزش و پرورش این بوده است که حداقل در هر دوره‌ای یک یا دو مورد از این قوانین را به صورت لایحه به مجلس بیاورد. اما عملاً این اتفاق نیفتاد و چند مورد هم که انجام شد، نه از سوی مسئولان آموزش و پرورش بلکه از سوی نمایندگان مجلس بوده است.

خضریان در مثالی دیگر به تأخیر در نگاشت نهادی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: هم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تأکید داشته و هم رهبر معظم انقلاب چندین بار تذکر داده‌اند که این سند نیازمند یک نگاشت نهادی و ملی است تا وظایف دستگاه‌های مختلف در قبال اجرای این سند مشخص شود. تیم وزارت آموزش و پرورش هر بار که جلسه داشته‌ایم، قول داده‌اند که برنامه تقسیم‌کار ملی و نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین ظرف یکی دو هفته آینده منتشر می‌شود، اما باز هم عملاً خبری نشده است.

وی ادامه داد: برداشت من این است که وزارت آموزش و پرورش به دلیل تمرکز گرایی شدید امور در ستاد، عملاً به مسائل تحولی نمی‌رسد و هر وزیری که می‌آید در دریای مشکلات مختلف روزمره که بخشی از آن الزاماً ریشه در وزارت آموزش و پرورش ندارد غرق می‌شود و عملاً فرصت و توان اندیشه به تحول را ندارد.

خضریان به عنوان نمونه‌ای از مشکلات روزمره گفت: همین الآن دغدغه کل ساختار آموزش و پرورش پرداخت حقوق نیرو‌های خرید خدمات و حق‌التدریس و اضافه‌کاری معلمان است. عدم پرداخت تنها ریشه در آموزش و پرورش هم ندارد بلکه بخشی از تقصیر بر عهده سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی است. اما دود این مشکلات به چشم آموزش و پرورش می‌رود.

وی در تشریح مشکلات معلمان بیان کرد: معلمی که شش ماه است شیفت دوم برداشته، اما اضافه کاری خود را دریافت نمی‌کند، نیروی بازنشسته‌ای که با عشق قبول زحمت کرده و به دلیل کمبود معلم سر کار آمده است، اما حالا حقوقش را دریافت نمی‌کند، نیروی خرید خدماتی که بیش از پنج ماه است که حقوق نگرفته، طبیعتاً سال تحصیلی آینده حاضر به کار نیست و در نتیجه بر بار مشکلات کمبود معلم افزوده می‌شود و باز هم وزیر باید مثل همه وزرای گذشته در اول مهر از این نهاد به آن نهاد دنبال جبران کمبود معلم باشد.

خضریان در پایان تأکید کرد: البته این موارد نباید بهانه‌ای برای حل نکردن مشکلات باشد، ما از آقای وزیر نمی‌پذیریم که، چون مشکلات روزمره و کار‌های جاری زیاد است، پس حل مشکلات زیربنایی و تحول در آموزش و پرورش به تعویق می‌افتد. اصلی‌ترین بعد نظارتی مجلس در آموزش و پرورش باید اصلاح همین مسأله باشد و توقع می‌رود آقای وزیر و اجزای مختلف وزارت آموزش و پرورش هم مرتباً پیگیری کنند؛ لذا یکی از راهکار‌های فوری باید تمرکززدایی از آموزش و پرورش و اعطای اختیارات تدریجی به استان‌ها باشد که متأسفانه آموزش و پرورش پشت گوش می‌اندازد و محکم پیگیری نمی‌کند. به هر حال باید این تمرکززدایی رخ دهد و برنامه هفتم بستر‌های قانونی مناسبی برای این مهم دیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
باسلام خدمت نماینده محترم
اینجانب و همسالانم از شما خواستاریم که مجدانه پیگیر استیضاح وزیر باشید چراکه کاری که وزیر با جوانان مملکت و آینده سازان ماکرد خودش بزرگ ترین خیانت است وزیر نالایق سبب سست شدن و از بین رفتن پایه های یک کشور میشود چراکه کودکان و جوانان آینده یک کشور هستند و وزیر با دورزدن رای دیوان و بی احترامی به قوانین جمهوری اسلامی و نامعتبر خواندن قانون آمال و آرزوهای یک جوان را برباد داده وامید به آینده را از او میگیرد لذا از شما مقام محترم خواستاریم تا از استیضاح وزیر پاپس نکشید باشد تا عاقبت قانون شکنان آشکار شود برمردم ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
آقای صحرایی وزیراموزش پرورش قانون رو دور زدن. ما دیگه به قانون کشورمون اعتماد نداریم چون زخم خورده ایم. وقتی بهشون میگیم به ما لطمه زدین بهانه های مختلف که ما پیریم رو میگیرن . این چه وضعشه. چطور آزمون استخدامی تا ۴۰ یا ۴۵ میگیرن و معلم میشن . حالا واسه دانشگاه فرهنگیان ما پیر شدیم؟؟ من ۳۵ سالمه و مجرد خیلی هم انرژیم بیشتر از یک فرد بیست و خورده ای هست . و متعهدم تا وقتی جان در بدنم باشه. برای پزشکی که با جان آدمها سر و کار داره دانشگاهش شرط سنی نداره. فقط سوختم از دانشگاهم عقب افتادم . نه راه برگشت به دانشگاهمون دارم و اینجا هم که موندم . پدرم خبر نداره انصرافمو . فقط گفتم اینقدر میخونم که فرهنگیان بیارم خوشحالش کنم یک دفعه بهشون بگم . حالا چی ؟؟ بهشون بگم حق ما رو خوردن ؟؟ درد روانی خودم یک سمت . پدر و مادرم یک طرف
آقای صحرایی شما حاضری حتی یک روز از عمر فرزندت یا خودت یا حتی یک ساعت بر فنا بره ؟؟؟ ما عمرمون تباه کردی با پیشنهاد بی قانونی و تصویبش خلاف قانون. من که هیچوقت راضی نمیشم چه این دنیا و چه آ ن دنیا . یک سال با روح و روان ما بازی شد
Iran (Islamic Republic of)
الف
۰۹:۴۰ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
ضعیف ترین وزیری که آموزش پرورش به خود دید همین وزیر کنونی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
سلام آقای خضریان عزیز و محترم
از جنابعالی در خواستی دارم . من ۳۵ سالمه و مجرد کلی تو زندگیم آسیب دیدم و تا به الان نتونستم به هدفهای زندگیم برسم .
تابستان با شنیدن خبر رای دیوان از دانشگاه مدیریت بانکی به خاطر عشق و علافپقهی شدید به معلمی انصراف دادم و چند میلیون ازم گرفتن و این خسارت رو با تمام جان و دلم پذیرا شدم چون میدونستم طبق حکم قانون کشکر میتونم دانشگاه فرهنگیان و عشق و علاقه ام برسم . لطفا به حق این ایام مبارک نذارید حق ما پایمال شه . استنکاف وزیر آموزش پرورش را خواستاریم . زیرا رای دیوان عدالت اداری در خصوص لغو شرط سنی دانشگاه فرهنگیان در تابستان ۱۴۰۲ و چاپ آن در روزنامه ی رسمی کشور
کلی خسارت مالی و خسارت عاطفی و ذهنی و جسمی به ما داوطلبان وارد شده . ولی آقای صحرایی وزیر آموزش پرورش قول اجرای رای دیوان را به ما دادن که گفتند برای کنکور ۱۴۰۳ برا ما رای دیوان اجرا میشه
ولی زدن زیر حرفشون. قصد بی احترامی به هیچ کس ندارم .ولی این حق ما پایمال شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
از زمان دولت رئیسی از سال 1400 تاکنون در رسانه ها در مورد مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته ها، مردم و کشور بیش از 999 هزار بار اعتراض کرده ایم ولی اما متأسفانه یک مورد آن هم بررسی و رسیدگی نشده است چرا؟
و دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره هم هیچ کاری، اقدامی نکرده اند و فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟
United States of America
rozhin
۱۶:۵۷ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
وزیر صدرصد باید استیضاح بشه ایشون رای دیوان رو دور زدن و از رای دیوان عدالت اداری سرپیجی کرد باید سن دانشگاه فرهنگیان امسال ۴۰ سال باشه ولی ایشون رای دیوان رو اجرا نکردن و با ایندی ما جونا بازی کردن این همه درس خوندیم و تلاش کردیم??
France
ناشناس
۱۶:۴۹ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
آقای صحرایی بزرگترین ظلم به ما داوطلبان ثبتنام شده بالای ۲۴ کرد ایشون رای قضایی دیوان که لازم الاجراست را دور زد
خلاف قانون انجام داد ایشون و معاونشان قول دادن بما اما زدن زیر همه چی این چه وضع هست آخه
چرا یک وزیر باید انقد دروغ بگه و رای دیوان دور بزنه متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
ضد معلم ترین وزیر ،طی صدسال اخیر
Iran (Islamic Republic of)
دولت به‌ جای حمایت زیر پای بازنشستگان تامین اجتماعی را خالی می‌کند/ هیچ کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی توسط دولت نمی‌شود
۱۳:۰۷ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
دولت به‌ جای حمایت زیر پای بازنشستگان تامین اجتماعی را خالی می‌کند/ هیچ کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی توسط دولت نمی‌شود
دولت به جای حمایت از بازنشستگان تامین اجتماعی زیر پای آنان را خالی می‌کند
دولت هیچ نوع کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی نمی‌کند.
بازنشستگان تامین اجتماعی در شرایط معیشتی خوبی قرار ندارند و تأمین هزینه‌های زندگی برای آن‌ها بسیار سخت شده است.
دولت تنها به پولداران و سرمایه‌داران کمک می‌کند.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۲:۱۳ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
عیدی ۲۵,۰۰۰,۰۰۰
عیدی – عائله مندی ۷,۰۰۰,۰۰۰
عیدی – اولاد ۳,۰۰۰,۰۰۰
اگر دریافتی عیدی مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس هم بیشتر از این مبلغ ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان باشد جرم و حرام است.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تامین اجتماعی
۱۲:۱۲ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی راباید مطابق مزایای کارگری محاسبه کنند نه کارمندی ما بازنشستگان کارگری خواهان پرداخت عیدی طبق قانون کار هستیم لطفا دولت این موضوع رارسیدگی کند
چه تفاوتی بین کارگر شاغل و بازنشسته وجود دارد که شاغل 18 - 17 میلیون تومان عیدی می‌گیرد ولی کارگر بازنشسته که مشکلاتش قطعا چند برابر شاغل است باید 3 میلیون و 500 هزار تومان بگیرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۱ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
جهت آگاهی اول حق التدریس چون در میانه سال وارد میشوند در بودجه سال جاری دیده نشده اندشش ما تاخیر حقوق قانونی برای واردشدن به حاشیه چارت سازمانی است حق التدریس مثل کار گرروز مزد نیست که یک کارفرمای شخصی همان موقع به آن دستمزد دهد دوم شرکتهای خصوصی آموزش وپرورش باید نیروی خدماتی مثل نگهبانی نظافت چی وآبدار چی و حتی نیروی خدماتی کارپردازی ودبیر خانه وغیره را پشتیبانی کنند وحقوق بدهند نه آموزش وپرورش سوم نیروهای آزاد غیر مدارس غیر انتفاعی از نظر حقوقی ربطی به آموزش وپرورش ندارد در دهه گذشته تمامی قوم وخویش خودرا به عنوان شرکتهای خصوصی وارد ادارات کرده وبعدا توقع استخدام دولتی دارندوبعدا نمایندگان مجلس هم دنبال قوم خویش بازی ویا قوانین شخصی نباشندخیلی جالبه که همه میگویند دولت باید کوچک شود اما در عمل ضربات مهلکی به دولت میزنندو بعضی از رسانه ها هم شدند هوچی
Germany
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
۳۴ سال شد دیگه
بعضی از نمایندگان از قصد یا غرض و مرض هی وزیران آموزش و پرورش رو استیضاح میکنن تا همیشه در این وزارتخانه مشکلات باقی بمونه

نمیزارن یک وزیر درست درمون سالهای خدمتش سپری کنه تا بتونه کارهاشو به سرانجام‌برسونه

هر وزیری اومد یکی دو سال خدمت کرد سریع استیضاحش کردن

وزارتخونه ای که این همه مشکلات داره الان هم این استیضاح ها شده یک بدبختی دیگه براش
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۲۳:۱۴ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
ضعیف ترین وزیری که آموزش پرورش به خود دید همین وزیر کنونی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
خود این نماینده محترم بارها در این گفتگو گفته ( مضمون حرفاش ) این مشکلات عموما فقط مربوبط به کم‌کاری وزارت و وزیر آموزش و پرورش نیست و اغلب وزرای قبلی هم با این مشکلات مواجه بودن و دستگاهی مثل سازمان برنامه و بودجه هم‌ دخیل است.اما باز اصرار بر استیضاح دارد.

سند تحول در اجرا به همکاری دستگاههای دیگر اجرایی و نهادها و سازمان ها نیاز دارد. سند تحول برای اغلب این دستگاهها تکالیفی تعیین کرده و هرکدام باید به تکلیف خود به شکل هماهنگ با وزارت آموزش و پرورش عمل کنند
به جای تغییر وزیر صحیح این است که نمایندگان محترم پی گیر عملکرد دیگر نهادهای مکلف در همکاری با آموزش وپرورش و اجرای وظیفه خود باشند.
آقای صحرایی وزیری باسواد ، مجرب ، علاقه مند ،فعال و پی گیر هستن . درمورد معوقات فرهنگیان هم بنده شاهدم که بخشی از آن ها را قبل از پایان سال پرداخت کردند.
بودجه دست وزیر نیست و اگر باشه چون خود ایشان از بدنه آموزش وپرورش است و سطوح مختلف کاری و آموزشی در مقاطع مختلف رو تجربه کرده، دغدغه های همکارانش رو خوب میشناسه قطعا درپرداخت معوقات درنگ نخواهد کرد و درسایر امور هم تسلط دارند.
اشتباه مکرر استیضاح و تغییر وزرای آموزش و پرورش علت مهم معطل ماندن برنامه های آموزشی وپرورشی، ودیگر اموری است که باید پی گیری و اجرا شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
وزیر کار را استیضاح کنید نه آموزش و پرورش را.
دوسال عدم پایبندی به تعهدات کارگران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
باید ببینن منافع شخصی تو چیه
Iran (Islamic Republic of)
کارمند
۱۹:۵۷ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
جناب خضریان این وزیر یکی از بهترین‌ها در چند ده اخیر است ، معضلات آموزش و پرورش آنقدر زیاد است که با یکی دوسال قابل رفع نیست ، باید فرصت داده شود تا با درایت به امور رسیدگی شود‌
Iran (Islamic Republic of)
نسرین
۰۰:۳۲ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
وزیری که زیر اجرای رای دیوان بزنه . و حق ما پایمال شده . خون دل خوردیم از تابستون . مردیم و زنده شدیم . هر روز از خواب بلند شدیم تیری تو قلبمون فرو رفت. چرا باید ما به قانون کشورمون بی اعتماد شیم ؟؟؟ چرا ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۱۹:۲۰ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
اول خودتون باید استیضاح بشین که برای انتخایات بحث ۳۰۰۰ امتیاز رو پیش کشیدین و بعدش دیگه تماااااامممم.....
Iran (Islamic Republic of)
نسرین
۰۰:۳۲ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
به نظرم که آقای خضریان خیلی هم عالی هستن . لطفا احترام بذارین .
Iran (Islamic Republic of)
آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست
۱۸:۵۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست
در سال ۱۴۰۲ عیدی شاغلین ۱۵تا ۱۶میلیون تومان/ ولی عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
وزیر آموزش و پرورش ته تهش باید رییس کاروان راهیان نور میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
آموزش و پرورش واقعا انگیزه ای برای معلمان باقی نگذاشته

پدر من ۳۰ سال خون دل خورد و این اواخر از بس حرص میخورد از دست دانش آموزا تپش قلب و فشار خون گرفته
برج ۶ پارسال بازنشست شده ولی دریغ از یه هزار تومنی از پاداشش
با بدبختی یه خودرو ثبت نام کرد ولی به موعدش که رسید پول نداشت وجهش رو بریزه به حساب
اگه پادششون رو به وقت داده بودن حداقل یه خودرو ثبت نام میکرد
هنوزم ندادن بهشون دیگه همه چیم که گرون شد .
خدایا یه فرجی برسون
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن
۱۷:۴۹ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
با سلام،لطفآ قبل از استیضاح هر وزیر و انتخاب دیگری،اول بیان بشه که از وزیر چه میخواهید،اگر صرفا باند بازی سیاسیه که هیچ ،اگر دلتون برای پیشرفت این کشور میتپه که حتمآ باید با قدرت بدون از هر جناح بندی بهترین‌ها بشن وزیر،ولی درباره آموزش و پرورش اگر انیشتین هم بیاد هیچ فرقی نخواهد داشت،چون اداره این نهاد فقط به شخص بستگی نداره بلکه به یک تصمیم اساسی و یه قانون اساسی نیاز داره،آموزش و پرورش یعنی اساس و پیشرفت یه کشو، خواهش میکنم به آینده این کشور بیشتر بها بدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
همیشه ضعیف ترین وزیربرای آموزش وپرورش تعیین شده همیشه فرهنگیان شاغل وبازنشسته باید مطالبات چند ساله وتأخیر در پرداخت مطالبات روبه روباشند هنوز مطالبات بازنشستگان ۱۴۰۰ پرداخت نشده پرداخت حقوق حداقل انتظارازیک وزیر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
باتوجه به شرایط بد اقتصادی فرهنگیان عدم پرداخت معوقه ۶ ماه رتبه بندی، عدم اجرای فوق العاده ویژه ۵۰ درصدی ، عدم پرداخت حق التدریس و حق الزحمه کارآموزی و جیب خالیه معلم استیضاح این وزیر ناتوان الزامی است.
Iran (Islamic Republic of)
جاسم داغری
۱۶:۴۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
ای ناماینده جنابعالی هم مشغول اعمال روتینی روزمره هستین!!! مانند تحت فشار قرار دادن دیگران برای کسب امتیاز!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
طرح تعمیق و تثبیت یادگیری قرار بود تا به امروز پرداخت شود معلمان در تابستان و برای یادگیری دانش آموزان در ایام کرونا زحمت کشیدند !رتبه بندی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ چه شد؟!وزیر باید پیگیری کند و سازمان برنامه و بودجه پرداخت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
وزارت آموزش و پروزش به علت سطحی نگری رئیس جمهور در انتخاب وزیر کار آمد دچار رکود در انجام شرح وظایف خود ( علی الخصوص تعلیم و تربیت) شده است. توجه حوزه ستادی در این وزارت خانه به جای اصول به فروع امور معطوف شده. در عزل و نصب مدیران میانی و پایین تر آنچه که به آن توجه نمیشود شایستگی علمی و کارآمدی افراد است. توجه به معلم که رکن فرایند تعلیم و تربیت است به کلی به حاشیه رفته است. متاسفانه برایند تمامی مشکلات مذکور که البته گوشه ای از کل مشکلات است، تضییع حقوق دانش آموزان این آب و خاک است.
آخرین اخبار