بازدید بیش از ۲۵۵ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری قزوین

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: ۲۵۵ هزار و ۱۲۸ گردشگر در پایان پنجمین روز تعطیلات نوروزی از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: آستان مقدس امامزاده حسین (ع)، کاروانسرای سعدالسلطنه، دولتخانه صفوی و موزه‌های مستقر در این مجموعه، موزه مردم‌شناسی قجر و قلعه حسن صباح در الموت بیشترین میزان بازدید‌ها را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: بوستان ملی باراجین، دریاچه اوان و پل معلق آوج نیز از آثار طبیعی پربازدید استان از سوی گردشگران نوروزی بوده است.

این مسئول همچنین به بازدید‌های نظارتی صورت گرفته در این مدت اشاره کرد و یادآور شد: به دنبال نظارت ویژه و مستمر بر نحوه ارایه خدمات تاسیسات گردشگری به گردشگران و میهمانان نوروزی قزوین از ۲۴ اسفندماه گذشته تا پنجمین روز از سال جدید، ۶۲۱ بازدید نظارتی توسط اعضای کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری استان انجام شده است.

وی افزود: در این بازدید‌ها مواردی از جمله کمیت و کیفیت مواد اولیه غذایی، رعایت اصول بهداشتی، گرانفروشی و کم‌فروشی، وضعیت سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها، رعایت شئونات اسلامی به ویژه حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، سوخت‌رسانی و سایر خدمات مورد نیاز گردشگران و مسافران نوروزی بررسی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین بیان کرد: گردشگران و مسافران نوروزی در استان قزوین می‌توانند در صورت داشتن هرگونه شکایت، نظر و پیشنهاد در رابطه به نوع و نحوه ارائه خدمات در تاسیسات گردشگری در سامانه ملی سفر به شماره ۰۹۶۲۹ آن را ثبت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار