تحقق ۳۰۰ درصدی حوزه صادرات در چهارمحال و بختیاری

برنامه‌های حوزه صادرات جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری ۳۰۰ درصد محقق شد.

حسین برزگر رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌های حوزه تولید و ایجاد اشتغال این سازمان در پارسال ۱۰۰ درصد محقق شد و این روند در سال ۱۴۰۳ که از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید با مشارکت مردم پیگیری می‌شود.

وی تاکید کرد: برنامه‌های حوزه ارزش افزوده، افزایش جذب سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی و ۳۰۰ درصدی رشد در حوزه صادرات این استان به‌طور کامل تحقق یافت.

برزگر افزود: پارسال هدف‌گذاری بخش کشاورزی ۲.۵ درصد بود که تولیدات این بخش به ۴۰ هزار تن رسید و این هدف‌گذاری در امسال‌ به پنج درصد می‌رسد.


بیشتر بخوانید


وی، تامین امنیت غذایی را یکی از سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در حوزه تولید غذا و امنیت غذایی اعلام و اظهار کرد: سال گذشته رشد تولید به بیش از ۸۰ هزار تن، در حوزه شیلات هفت هزار تن افزایش تولید و در حوزه باغبانی، تولید خشکبار و محصولات گلخانه‌ای بیش از ۲۰ هزار تن جهش و افزایش تولید داشتیم.

برزگر ادامه داد: پارسال به‌علت شرایط اقلیمی، بارندگی و اقدامات مؤثر در حوزه زراعت وضعیت تولید علوفه، نباتات صنعتی، جهش تولید در دیم‌زار‌ها و برنامه جهش الگوی کشت با موفقیت همراه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار