عاملان نزاع و درگیری در مشگین‌شهر دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مشگین‌شهر گفت: سه نفر از مخلان نظم و امنیت که باعث برهم خوردن نظم و امنیت عمومی در یکی از مناطق اطراف شهر شده بودند دستگیر شدند.

بابک نونهال اظهار کرد: به دنبال انتشار کلیپی در بستر فضای مجازی که سه نفر از مخلان نظم وامنیت که با چوب و اسلحه سرد باعث برهم خوردن نظم وامنیت عمومی در یکی از مناطق اطراف شهر شده بودند بلافاصله موضوع در دستور کار قضائی گرفت وماموران سریعا به محل حادثه اعزام و هر سه نفر از مخلان نظم وامنیت در محل دستگیر و بازداشت شدند.

او افزود: با توجه تعطیلات ایام نوروزی و حضور مسافران و گردشگران از تمامی نقاط کشور به شهرستان‌ها به‌خصوص شهرستان مشگین شهر برخورد با مخلان نظم وامنیت از مصادیق حقوق عامه به شمار می‌رود.

دادستان مشگین‌شهر بیان کرد: هر کس به هر نحوی باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی شود هیچ مماشاتی در برخورد با این افراد صورت نخواهد گرفت.

نونهال ادامه داد: در صورت بروز هر گونه اخلال در امنیت، دستورات لازم به ضابطین قضائی برای شناسایی، دستگیری و ارجاع به دستگاه قضائی صادر شده است و دستگاه قضائی با جدیت با رفتار‌های شرارت آمیز برخورد خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.