تاکید وزرای خارجه ایران و عمان بر دخالت مجامع بین‌المللی برای جلوگیری از جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین

حسین امیرعبداللهیان و سید بدر بن حمد البوسعیدی در تماس تلفنی بر دخالت مجامع بین‌المللی برای جلوگیری از جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین تاکید کردند.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و سید بدر بن حمد البوسعیدی وزیر خارجه سلطنت عمان در تماس تلفنی روز جاری، موضوعات روابط دوجانبه و تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بحث و بررسی قرار دادند. 

دو طرف در این گفتگوی تلفنی با اشاره به روابط رو به رشد دو کشور، بر اراده طرفین برای استمرار و تحکیم مناسبات دوجانبه و همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی تاکید کردند. 

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان همچنین در ادامه این گفتگوی تلفنی، تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه به ویژه اقدامات وحشیانه و غیرانسانی این رژیم در محاصره بیمارستان شفا و کشتار بیماران و کادر پزشکی آن را به شدت محکوم کردند.

طرفین با توجه به حجم و عمق فجایع به وجود آمده در این بیمارستان، بر ضرورت دخالت سریع و جدی مجامع بین‌المللی به منظور جلوگیری از جنایات بیشتر رژیم صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
کدوم سازمان بین المللی؟!!!! اینها سازمان بین الدولی اونهم کشورهای وحشی مدعی قانون!!!!!!
اگه برخی کشورهای مثلا اسلامی با حاکمان روسیاه شون از خواب دنیازدگی و غفلت بیدار شدند شاید مردم شون بتونند کار موثری انجام بدن که ظاهرا بدبختانه چنین چشم اندازی هم دیده نمیشه، بیچاره مظلومین غزه خودشون عزیزانه، مقتدر و مجاهد شدند و یا همه شون با هر نوع جنایت صیونیست های وحشی غاصب بی شرف میمیرند یا ان شا الله پیروز میشن و نجات پیدا می کنند، خدا کنه به امید یاری هیچکس از جهاد و صبرشون کم نشه...امیدی جز به نصر الهی نیست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
خوب الان فایده این گفتگو برای غزه چیه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
پیروز باد غزه
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۹:۰۴ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
این تلفنها و گفتگو ها تا کنون چه سودی داشته ؟!
آیا جنایات اسرائیل را ذره ایی کم کرد ؟!
اثر یک موشک حوثی ها از هزار مذاکره و تلفن بیشتر بوده. سران عرب نه شرف دارند و نه غیرت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
متاسفانه مشکل حضور اتباع خارجی از عامل همان مشکل افراد داخل کشور است ، عدم شفافیت مالی و اقتصاد . شفافیت مالی اتباع خارجی و ایرانی فقط با شفافیت بانک ها درست می شود . به جای جنگ روانی سر نژاد پرستی و مهاجرین ، بانک ها و وزارت نفت را شفاف کنید ، حقوق و مزایا را شفاف کنید تا شفافیت اتباع خارجی و مهاجرین درست شود ، اگر مدیر و کارمندی شفافیت مالی داشت زیر بار قبول عدم شفافیت اتباع خارجی نمی رود . زیر بار به کار گیری غیرقانونی اتباع خارجی به جای کارگر ایرانی، نمی رود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
کشتار زنان مظلوم غزه توسط رژیم صهیونیستی از 15 مهرماه سال 1402 تاکنون 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت کشورهای به اصطلاح اسلامی و هم سازمان های بین المللی خیانتکار بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های اسرائیل و متحدانش در فلسطین، غزه و غیره بوده است.
شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های اسرائیل و متحدانش در فلسطین، غزه و غیره بوده است.
شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های اسرائیل و متحدانش در فلسطین، غزه و غیره بوده است.
آخرین اخبار