بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در اهواز+فیلم

بارش باران شدید در اهواز سبب آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد شهروندان شده است.

بر اثر بارندگی شدید معابر و خیابان‌های شهرهای خوزستان دچار آبگرفتگی شدند.

در اهواز  این آبگرفتگی موجب اختلال در تردد شهروندان شده است.

محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت : همانطور که انتظار می‌رفت با تاثیر سامانه بارشی از اوایل وقت امروز شاهد رگبار و رعد و برق در برخی مناطق استان بودیم.

او  افزود : این سامانه تا اواخر وقت دوشنبه در کل استان سبب رگبار شدید، رعدوبرق، وزش باد متوسط تا شدید، ریزش تگرگ در مناطق مستعد، احتمال بارش برف در ارتفاعات و مه گرفتگی بعد از بارندگی خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان  گفت : بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق مرکزی، بخش‌هایی از جنوب و مناطق مرتفع شمالی و شرقی خواهد بود. همچنین با توجه به ماهیت بارش‌های بهاری و رگباری، شدت گرفتن بارش‌ها در دیگر مناطق استان نیز دور از انتظارنیست.

آقای سبزه زاری افزود : طی روز‌های سه شنبه و چهارشنبه بارش‌های پراکنده در شهر‌های مرتفع شرقی و شمالی و ارتفاعات دور از انتظار نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جانان
۰۲:۲۷ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
وقتی اب باران به در فاضلابها سرازیر میشود نتیجه میشود همین اگر در تهران واصفهان هم این چنین بارانی ببارد وضعیت همین است تمام ناودانها واب باران وارد فاضلاب میکنند مگر فاضلاب شهری چقدر کنجایش دارد این در حالی است که زمین شهر هایمان تشنه اب باران است واما کو مدیر لایق دلسوز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
رحمت الهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
خدا یا کمک
Iran (Islamic Republic of)
عبداله منابیه
۱۹:۰۲ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
چندین ساله که مردم بااین معظل کنار اومدن به امید روزی که عدالت اجرا بشه و مسولین این مصیبت اعدام بشوند و به اشد مجازات محکوم شده باشند ولی خبری نبود و گذشته بدتر از قبل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
اهواز = شهر فاضلاب و نجاست