کشف بیش از ۸۰۰ کیلوگرم موادغذایی غیرقابل مصرف در قزوین

رییس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: بیش از ۸۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف در این شهرستان کشف و معدوم شد.

علیرضا مهرعلیان رییس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: با اجری برنامه سلامت نوروزی، بیش از ۸۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف، در این شهرستان کشف، توقیف و معدوم شد.

مهرعلیان افزود: این اقدام با ۱۹۶ تیم و با حجم کاری دو هزار و ۹۰ ساعت، در مدت ۱۰ روز، ۱۵ تا ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ از مکان‌ها و مراکز حساس در شهرستان انجام شد.

وی بیان کرد: در نظارت کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و مکان‌های عمومی، مقدار ۸۴۳ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته، کشف و معدوم شد. 

مهرعلیان اظهار کرد: از دو هزار و ۳۹۴ واحد صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی و مکان عمومی، شامل: ۱۵ محل اقامتی، ۸۹ مسجد، یک هزار و ۸۴۲ واحد صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی، ۱۳۳ واحد قنادی و ۴۰ واحد آش و حلیم، توسط بازرسان بهداشت محیط شهرستان نظارت بهداشتی شد.

رییس مرکز شهید بلندیان شهرستان قزوین عنوان کرد: ۳۵۵ اخطار کتبی و ابلاغ لزوم رفع نواقص بهداشت، به متصدیان این واحد‌ها تحویل شد و ۱۸ واحد صنفی متخلف به علت داشتن نواقص بهداشتی، پلمب شدند و پرونده آنان برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار