برگزاری بیش از ۲۳۰ محفل قرآنی در بقاع متبرکه خراسان رضوی

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: بیش از ۲۳۰ محفل قرآنی در بقاع متبرکه خراسان رضوی برگزارشده است.

حجت‌الاسلام جمال ایزدی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: از ابتدای طرح آرامش بهاری تاکنون ۲۳۶ مورد جلسه ترتیل‌خوانی، محفل انس با قرآن و جلسه تفسیر در بقاع متبرکه برگزارشده است.

او افزود:از ۲۹ اسفند تاکنون بیش از ۹۰ هزار زائر ایرانی و بیش از ۳۰۰۰ زائر خارجی به بقاع متبرکه استان مشرف شده‌اند.

حجت‌الاسلام جمال ایزدی ادامه داد: در آستانه سال نو بقاع متبرکه استان میزبان ۲۹ هزار و ۸۳ زائر ایرانی و ۱۲۲۳ زائر خارجی بود که تعداد ۳۴۳۵ زائر در شب قبل از تحویل سال نو در بقاع متبرکه اسکان یافتند.

ایزدی با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی در طرح آرامش بهاری بقاع متبرکه بیان کرد: با توجه به برپایی خیمه‌های معرفت با موضوعات مشاوره وقف، مشاوره اعتقادی و خانواده تاکنون استقبال خوبی از این برنامه‌ها شده و بیش از ۱۵۰ نفر از ایستگاه سلامت استفاده کرده‌اند.

او تصریح کرد: با توجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان پذیرایی و افطاری ساده از ۲۰ هزار و ۸۴۰ نفر در اولین شب سال نو انجام شد. در اولین روز فروردین بقاع متبرکه استان میزبان ۶۰ هزار و ۵۶۳ زائر ایرانی و ۲۱۲۰ زائر خارجی بود که از این تعداد ۴۷۰۰ نفر در بقاع متبرکه اسکان یافتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.