تردد‌های نوروزی از مرز‌های آذربایجان‌غربی به ۹۶ هزار مورد رسید

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: تردد‌های ثبت شده از مرز‌های پنجگانه استان در نوروز امسال به ۹۶ هزار مورد رسید که نشان دهنده ظرفیت بالای مرز‌های استان است.

ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تردد‌های نوروزی از مرز‌های استان به ۹۶ هزار مورد رسید، گفت: در ایام نوروز امسال همچنین حدود ۵ هزار و ۶۰۰ خودرو سواری و اتوبوس وظیفه جابجایی مسافر را در پایانه‌های مرزی استان داشته اند.

وی اضافه کرد: از این تعداد، بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ دستگاه سواری و حدود ۳۰۰ دستگاه نیز اتوبوس بوده است.

وی اظهار کرد: در نوروز امسال بیشترین تردد از پایانه مرزی رازی خوی با ۳۳ هزار و ۲۴۶ مورد بوده و بعد از آن پایانه بازرگان در ماکو با ثبت ۲۶ هزار و ۵۲۰ تردد در رده دوم ایستاده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: همه پایانه‌های مرزی استان آماده پذیرایی و ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

دست‌نشان همچنین از جابجایی ۶۸ هزار مسافر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی آذربایجان‌غربی در قالب ۱۰ هزار و۴۷۳ سفر طی نوروز امسال در مسیر‌های درون و برون استانی خبر داد و گفت: از این تعداد، بیش از  ۲۹ هزار مسافر از طریق ناوگان اتوبوسی، ۲۱ هزار و ۵۴۰ نفر با استفاده از مینی بوس و ۱۷هزار و ۷۹۷ مسافر نیز با استفاده از وسایل نقلیه سواری جابجا شده اند.

وی افزود: روند ارائه خدمات در همه حوزه‌های جابجایی مسافر و پایانه‌های مسافری استان در طول ایام نوروز با همه توان در دست انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.