نحوه ثبت نام گروه‌های حمایتی در سامانه املاک و اسکان اعلام شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: گروه‌های حمایتی می‌توانند با ثبت نام در سامانه املاک و اسکان، علاوه بر دریافت زمین رایگان در قالب طرح جوانی جمعیت از تخفیف‌های حمایتی برخوردار شوند.

حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ثبت نام در سامانه املاک و اسکان برای تمامی افراد و دستگاه ها الزامی است.

او می‌گوید:  عدم ثبت نام در سامانه املاک و اسکان باعث می شود که واحدهای مسکونی به عنوان خانه خالی محسوب شوند بنابراین متقاضیان هرچه سریعتر در اين سامانه ثبت نام کنند.

جنتی  گفت:  در راستای حمایت از گروه‌های مستضعف و آسیب پذیر جامعه و بر اساس بند ل تبصره ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ از این پس مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور با شرط قرار گیری در گروه‌های کم مصرف و ثبت اطلاعات محل سکونت خود در سامانه املاک و مستغلات مشمول برخورداری از تخفیف قبوض آب، برق و گاز می‌شوند. افراد با وارد شدن به این سامانه و زدن گزینه مشمول گروه های حمایتی می توانند از این طرح برخوردار شوند.

وی ادامه داد: با اجرای قانون جوانی جمعیت و اعطای زمین به خانواده‌های سه فرزندی و بیشتر و همچنین اعطای تخفیفات ویژه برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی روی سامانه تم (طرح‌های حمایتی مسکن) گام مهمی در حمایت از اقشار محروم و کم بضاعت برداشته شد.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
سلام من کارگر اجاره نشین سه تافرزند تبریز کمکم کنید مسکن مهر میخواهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۰۴ فروردين ۱۴۰۳
من شب تو مسافرخانه می‌خوابم پول رهن خانه ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۴ فروردين ۱۴۰۳
برای بافت فرسوده تسهیلات بیشتری مد نظر قرار گیرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۰۴ فروردين ۱۴۰۳
سلام دررابطه با خانه های برساخت بالای که دریافت فرسوده قرار ندارد ونیاز به بازسازی دارد مانند شهراصفهان نیز رسیدگی تا ازامتیلزات وتخفیف پروانه برخوردار شوند .
آخرین اخبار