نظارت ١١ تیم بر وضعیت تاسیسات گردشگری کردستان

۱۱ تیم نظارتی اداره‌کل میراث فرهنگی و بیش از ٤٠٠ بازرس در سایر ادارات عضو ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان وضعیت مراکز اقامتی و پذیرایی استان را به صورت شبانه روزی رصد می کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، گفت: تاسیسات گردشگری کردستان از جمله مراکز اقامتی و رستوران‌های بین‌راهی در نوروز ١٤٠٣ و ایام ماه رمضان با رعایت حرمت این ماه مبارک، آماده ارائه خدمات مورد نیاز به مسافران و گردشگران نوروزی است.

منصور مهرزاد با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی، شاهد حضور حجم زیادی از مسافران ورودی به استان گردشگرپذیر کردستان هستیم، گفت: تمام رستوران‌های بین‌راهی و مراکز اقامتی استان اعم از هتل‌ها، مهمانپذیر‌ها و رستوران‌ها با کسب مجوز و رعایت شئونات این ماه مبارک می‌توانند فعالیت خود را برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران ادامه و ملزم به رعایت کلیه ضوابط و مقررات مربوطه می‌باشند.

وی افزود: ۱۱ تیم نظارتی اداره‌کل و بیش از ٤٠٠ بازرس در سایر ادارات عضو ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان ضمن بازدید‌های شبانه‌روزی از وضعیت مراکز اقامتی و پذیرایی استان، با متخلفان در این حوزه برخورد خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.