یک دعوای زن و شوهری و صد‌ها قضاوت

شب سال نو انتظار هر ویدئویی از سلبریتی‌های وطنی می‌رفت الا اینکه یک دعوای خانوادگی روی دایره ریخته شود.

 ماجرا از آنجا شروع شد که یکتا ناصر، بازیگر ۴۵ ساله سینما با صدا و ظاهری آشفته فیلمی از خودش منتشر کرد و در آن توضیح داد همسر سابقش، منوچهر هادی فرزندشان را دزدیده و او هم به کلانتری رفته و قصد شکایت داشته و ... و البته به موضوع کتک خوردن و خشونت خانگی هم اشاره کرد.

شب سال نو خبر مثل توپ ترکید. بازتاب ویدئوی یکتا ناصر چنان پرحاشیه شد که خبرگزاری قوه قضائیه هم واکنش نشان داد.

خبرگزاری قوه قضائیه در این خصوص کسب اطلاع کرد آنطور که یکتا ناصر روایت می‌کند؛ مطابق توافق صورت گرفته روز سه‌شنبه خانم ناصر دخترش را به همسر سابقش تحویل داده و قرار بوده است روز چهارشنبه همسر سابق خانم ناصر دختر را به او تحویل دهد که این موضوع رخ نمی‌دهد.

این گزارش حاکی است: خانم ناصر با حضور در کلانتری۱۲۳ نیاوران شکایت خود را ثبت کرده است. در حال حاضر موضوع عنوان شده فقدان یا آدم ربایی نیست و آنطور که خانم یکتا ناصر اعلام کرده حضانت با وی بوده و حسب دستور موقت دادگاه خانواده پدر حق ملاقات هفته‌ای یک ساعت در کلانتری را داشته است. با توجه به سن دختر مشترک که ۷سال و سه ماه است و ادعای خانم ناصر مبنی بر اخذ دستور موقت از دادگاه در این خصوص در صورت صحت ادعای خانم ناصر یکتا، به شکایت خانم یکتا ناصر در خصوص عدم تحویل طفل سپرده شده در موعد و مکان مقرر برابر مقررات رسیدگی می‌شود. براساس این گزارش خانم بازیگر در رابطه با ادعای اخیر خود تاکنون مراجعه‌ای به دادگستری نداشته است و صرفا شکایت خود را در کلانتری ثبت کرده است و پرونده در حال پیگیری است.

واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی طبق معمول مسیر متفاوتی گرفت. با همان جمله تکراری «قضاوت نکنید»، قضاوت‌ها آغاز شد.

واکنش خواهر منوچهر هادی و بعدتر پست اینستاگرامی خودش هم قابل تامل بود.

واکنش خواهر منوچهر هادی

هادی نوشته است: «یکتا مادر بچه منه و من با دستور مستقیم دادگاه با هماهنگی و توافق بچه رو از دستان خود مادر تحویل گرفتم و به مدت چهار روز از چهارم تا اخر تعطیلات هم بچه پیش مادرشه. اگر قراره انچه شما میگید باشم و یکطرفه قضاوت شم اشکال نداره کامنت من با شجاعت بازه. خیلی چیز‌ها هست که نمیشه گفت بخاطر دخترم بخاطر آبروی مادر دخترم. شما قضاوت کنید هر چی دوست دارید بنویسید و من هیچ گله‌ای ندارم، کل این اتفاق اینه چهار روز بچه پیش منه، چون من از پنجم سرکارم و مادر خونه اس همین بخدا چیز دیگری نیست اگه این اسمش دزدیه من کثیف عالم. اگر ایشان به دلیل ناخوش احوالی و برخورد احساسی این ویدئو روگذاشتن خودشون مقصرن و حتما در دادگاه اعاده حیثیت میشه و باید پاسخ بدن و باید در همین صفحه شخصی ایشان عذرخواهی کنند بابت تمام دروغ‌ها و تشویش اذهان علیه بنده ایشان باید پاسخگو باشند.»

البته همین پست هم با واکنش یکتا ناصر همراه شد و او مدعی شد که همه حرف‌های گفته شده از سوی منوچهر هادی دروغ است.

اینکه دعوای این دو چهره در شبکه‌های اجتماعی تا کی ادامه پیدا خواهد کرد، مشخص نیست، اما چیزی که مشخص است به این موضوع برمی‌گردد که هیچ‌کس نمی‌تواند قضاوت درستی داشته باشد، هیچ‌کس نمی‌تواند همه جوانب یک زندگی مشترک را بررسی کند و به نتیجه قطعی برسد.

هرچند که این زوج با کشاندن اختلافات‌شان به شبکه‌های اجتماعی راه حرف و حدیث و قضاوت‌ها را باز گذاشته‌اند، اما شاید به یاد ضرب‌المثل قدیمی بهتر است عاقل باشیم و دعوا‌های زن و شوهری (سابق) را باور نکنیم.

منبع: خبرآنلاین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۰۴ فروردين ۱۴۰۳
اینترنت و فضای مجازی صدا رو به گوش جهان برسونه تا قوانین بدوی عوض بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۰۴ فروردين ۱۴۰۳
وقتی بچه پیش باباشه و جاش راحته و جون بچه در خطر نیست چرا باید جزو فوریتهای پلیس قرار بگیره دادگستری نباید تسلیم جوسازی سلبریتیا بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۰۴ فروردين ۱۴۰۳
اکثر سلبریتیها ماهیت زندگیشون آشفته و از هم گسیخته است ولی در فضای مجازی زندگی رؤیا یی از خودشون نشون میدن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۵ ۰۴ فروردين ۱۴۰۳
سلبریتی‌های بیمار
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۰۳:۴۴ ۰۴ فروردين ۱۴۰۳
کلا دادگاه برای رسیدگی ی پرونده منو خون به دل کرده کدوم دادگاه کدوم دادگاه تصادف کردم راننده فراری رو پیدا کردم چون پارتی داره پرونده منو خوابوندن .کسی هست راهنمائیم کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۱ ۰۴ فروردين ۱۴۰۳
فالوور جمع کردن اینم یه راهشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۰۴ فروردين ۱۴۰۳
یکتا جون، بخاطر من ببخشش?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۴ فروردين ۱۴۰۳
این بازیگرا نمی دونم چه فکر می کنند ، همه چی شون را رسانه ای می کنند . می خوان بزرگ و بزرگ تر پیدا بشن .
اصلا چه ربطی به مردم داره . هر غلطی می خوان بکنن به خودشون ربط داره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
خواسته برگرده سر زندگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
چرا با آبرو صوفیا بازی میکنین این بچه میخواد مدرسه بره بعد تو جامعه مورد سرزنش و مسخره قرار میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
وای بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
و این وسط کاملا مشخصه قصد پرداخت yjc به این خبر کاملا خیر هست !
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۲۳:۲۷ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
پول زیادی همین جفتک زدنهارو داره بشین سر زندگیتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
زمین به نامش نزن با جعل امضا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
سلام برکاسبان مهریه کمرم خم شد دارم مهریه می دهم . دنیا چه غمناک .‌چه ازدواجی بود به دو ماه هم ترسید??
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
داریه احمق نه دایره
بی سواد
Canada
محسن
۰۵:۲۰ ۰۴ فروردين ۱۴۰۳
بخاطر اینکه یه دونه واژه داریه رو می دونین دوبار به یک نفر توهین میکنین؟لابد هم استلخ درسته و نه استخر؟! ریکس درسته نه ریسک؟! سوکس صحیحه نه سوسک؟!حتی برف درسته و نه بفر؟؟ داریه همون مصطلح غلط دایره ست که بخاطر سهولت تلفظ،گفته میشه.داریه و دمبک که شنیدین؟همون دایره و تنبک هستش.دیگه الکی به هموطنای من بخاطر یک واژه هجوم نبریا.خوبه ایرادتم وارد نیست،اما حتی اگگر وارد هم باشه یه کلمه ست دیگه،با اون غلظت و حدت و شدت احمق و بیسواد و عامی و نابخرد! گفتن نمیخاد که.همچین خیلی افتخار بزرگی نیست املات یه نمره بهترم باشه،بازم فقط یه نمره در املاست و نه هیچ چیز ویژه دیگر..غلط املایی های فاحش تری بود که ندیدید،پس املاتون هم در حد فحش به دیگران نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ص
۲۲:۴۳ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
زن و مرد دعوا کنن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
این سلبریتی ها هم عالمی دارن واس خودشون... آخه چرا باید ازدواج و بچه دار شدن و طلاق و درگیری هاتون رو همه مردم بدونن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
با سلام این چه زندگی است این چه رسمی که در ایران باب شده مگر در دین و شرع هست نمی‌دانم زن بدون اطلاع شوهر یکطرفه طلاق گرفته آخه کسی نیس به اینها بگید زن حسابی این چه حقه ای یا فیلمی است که شما زنان بازی میکنید ما اختلاف بین زن و شوهر را قضاوت نمی کنیم فقط خدا می داند نمیشه طقی به طو قی میخوره طلاق می‌گیرند میدانید این کلمه طلاق که اتفاق می افته دوتا زندگی ازهم می پاشه عرش خدا به لرزه درمیاد در این وسط گناه بچه چیه پیشانیش مهر طلاق میخوره مگر آدم در ابن دنیا میخواد چند سال میخواد عمر کنه یا زندگی کنه بابا بشیند بابا بزرگ شدن بچه تون ببینید بابا ازتون سنی گذشته اگه بشه ما نصیحت نمیکنیم‌ و قضاوت هم نمیکنیم خودتان میدانید هزاران اتفاقی در کشور می افته خواهشنا پای اینهار به فضای مجازی نکشید به مردم ربطی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
خانم ناصر و آقای هادی نباید مسائل خانوادگیتون رسانه ای می شد به خاطر صوفیا، دخترتون.ولی حالا که شده ، گذشته اشکال نداره.فراموش کنید.میخوام حقیقتی رو راجع به خودم بگم ، انشالله به دردتون بخوره.و گوش بدید .من یک سال پیش از شوهرم درخواست طلاق کردم.شوهری که از هر بدی در حقم کوتاهی نکرد، از بداخلاقی ، دست بزن داشتن، همیشه بی پول بودم، و از همه بدتر خیانت‌های متعددی که در حقم کرد.واقعا عزمم رو جزم کردم با وجود سه فرزند گلی که خدا بهم داده بود جدا بشم.وکیل گرفتم.پول وکیل هم نداشتم، خانوادم بهم دادند.خلاصه بگم تو اون هفت ماه پرپر شدن بچه هامو با چشم خودم میدیدم، که چطور پژمرده شدند، و در نهایت با اینکه رای دادگاه به نفع من بود، و بچه ها هم به پدرشون وابسته بودند، هم به من.طلاق تو خانواده ما با توجه به شرایطمون محال بود.این بود که بعداز هفت ماه دوباره برگشتم.الان فقط بچه ها برام مهم هستند.دیگه توجهی به کارهای شوهرم ندارم، پشیمون هم نیستم که برگشتم.بچه هام داشتند از دست می‌رفتند.شما هم به خاطر رضای خدا و آینده دخترتون و خوشحالیش که از هر چیز دیگه مهمتره، گذشته رو فراموش کنید هر چه بود گذشت.دوباره کنار هم زندگی کنید.به خاطر دخترتون.مطمئن باشید نه تنها پشیمون نمیشید، حالتون هم بهتر میشه.من این راه رو رفتم ، نتونستم جدا بشم، به خاطر بچه هام برگشتم.فقط خدا میدونه اون هفت ماه چی کشیدم.شما دیگه این راه رو نرید.خواهش می کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
چقدر زود قضاوت میکنید یک کم خجالت بکشید...دو دستی زندگی خودتون مواظب و پیگیر باشید کاری به کار کسی نداشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
سلام، چرا قوه قضایه واکنش نشان می دهد ؟ چرا باشگاه حساس شده و واکنش نشان می دهد ؟ چرا این افراد بسیار معمولی ! وپیش پا افتاده را سلبریتی می کنید؟ با آن سوابق اخلاقی مخدوش ! نظام و دولت مقصر اصلی هستند ، در شکل دهی و الگو سازی به نسل جوان ! کسی نیست این سازمانها و فضای مجازی را کنترل کند ؟ این مطالب ارزش پخش و بازگوی را دارد ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
فرزند چهارم که کپن نداشت
۲۰:۵۴ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
ی تیمارستان ساختین اسمش هم گذاشتید سینما یکسری بیمار روانی و بیمار جنسی هم داخلش پرورش یافتن گل بگیرید در خانه فساد رو ۶۰ درصدشون یک مشت بی همه چیزند خوب هاشون هم وسط اون تعفن گم میشند
Germany
ناشناس
۰۰:۳۸ ۰۴ فروردين ۱۴۰۳
همین حرفا رو زدی بهت کوپن ندادن دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
کشیدنش به معرض عموم بسیار کار اشتباهی بود
برداشت ها ازین داستان اشتباهتر است در حالیکه اصل ماجرا مشخص نیست و بود هم به ما ربطی نداره
Netherlands (Kingdom of the)
امیر.ی.ف
۲۰:۳۷ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
آقای هادی خانم ناصر شما رو به امیرالمؤمنین قسم میدم از من تون بگذرید بگذرید و بگذرید . بخاطر صوفیا بهم رجوع کنید مجدد عقد کنید و در کنار دخترتون با هم سه تایی زندگی کنید . به تنهایی ولله هیچی نیستید هیچ. صوفیا هم به تنهایی داغون میشه و هیچه . اما سه تایی دنیا رو حریفید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
اول که این موضوع یعنی چی ؟ و چه ربطی به بقیه داره ؟
مگه نمگین هنرمندان دارای سواد هستن ؟ایا سواد اینا باعث جلوگیری از آسیب‌ها نمیشه؟
اگر که سواد ندارن ، چطور دیگران را راهنمایی میکنن؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۳۰ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
زندگی زوج ایرانی اگر ایرانی مدار باشد محکم و پابرجا می ماند واگر رنگ ومدل غربی به خود گرفت ،حواشی وعوارض آن اجتناب ناپذیر است،
زندگی زوج ایرانی.
در هاله ای از
عشق وطراوت زوجین
شور سادگی ودلدادگی
وفاداری ویکرنگی
از خود گذشتگی و صفای باطن
تعهد والتزام به خانواده وفرزندان
و...
نهفته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
ایران سراسر مشکلات و بحران و فاجعه س بعد شما از چی تیتر و خبر زدی دو آدم معروف خوب خوشی کردن حالا به جون هم افتادن اونم از روی سرخوشی، از درد مردم بگین فقر و فلاکت مریضی و بی پولی قشر ضعیف، از آوارگیشون از خجالت زدگی پدر از بین رفتن حرمت و ناموس بگین اگر واقعا خبرنگاران آرزوی عقل دارم براتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
فلاکت و بدبختی تویی، وگرنه 80 درصد مردم الان یا مهمان دارن یا مهمونی رفتن یا تو سفر دارن کیف میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
باران آذری
۲۰:۲۳ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
بازیگران محترم

زندگی مشترک فیلم و سریال نیس ک با دیگران ب اشتراک میذارین

موقع ازدواج هم ب این توصیه من توجه کنین کمی منطق و جاشنی انتخاب تون کنین
زندگی مشترک سریال چند قسمتی نیس احساسی واردش شی و احساسی خارج بشین

یک عمر زندگی هس زیر سقف

ب فکر فرزندتون باشین.
بچه طلاق تا اخر عمر خلا عاطفی خواهد داشت و شخصیت سرخورده خواهد داشت
Iran (Islamic Republic of)
artemis
۲۰:۲۱ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
ای بابا چه مرد خوبی هم خونه داده هم خرجشون میده هم تو شغل بازیگری خیلی کمکش کرده هم حق طلاق داده ... دیگه از این بهتر چی میخوای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
مرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
مردی که به زنش همزمان با حق طلاق مهریه نقدی میده حقش همینه آخه چرا باید زنی که یک درصد هم اسلام و دین رو قبول نداره از مزایاش که مهریه و نفقه هست استفاده کنه؟ چرا واقعا ۱۰۰ درصد زنان بی حجاب موافق مهریه هستن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
چه نقشه ها دارن میکشن، پشت این دعوا یه چیزی هست، براندازها دارن همش از خانم ناصر حمایت میکنن میگن مادران تو عذابن، و دوباره پلیس نشونه گرفته شده،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
همه به کنار ولی تورو خدا یه کلاس املاء واسه خواهر منوچهر هادی بذارید.توی ۱۰ خط ۶۰ تا غلط املایی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
قابل یادآوری هست دادگستری در ایام عید تعطیل هست و این خانم برود دادگاه جواب سلامش هم نمی‌دهند چه برسه به رسیدگی
Iran (Islamic Republic of)
artemis
۲۰:۲۲ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
شعبه های کشیک هستند هموطن تو هر دادگستری یک شعبه باز هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
شعبه کشیک برای شکایت کیفری هست نه دعاوی خانوادگی و حقوقی
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۴۵ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
این خبر ارزش گذاشتن در صفحه باشگاه رو نداره لطفاً دقت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
بیشتر طلاق هایی که مردها عاشق پیشه اند از اینجا شروع میشه. زنه از ابتدا به ناز کردن عادت کرده، البته همه زن ناز می کنند وقتی ام یک مرد زیاد ناز می کشه و تبدیل به عادت میشه، ارزش انسانی خودش از دست می دهد، خوب انسان توانش محدوده، در نهایت یکجایی کم میارد، و ذات انسانی که تحمل تحقیر و ناز کشی خارج از عرف ندارد باعث اختلاف و دعوا و نهایت جدایی می شود.
حالا بعد طلاق، اون زنی که با نازکشی های غیر عادی در آسمون ها و اعنماد به نفس بالا بوده، بعد یک مدت می فهمه کی هست و دنیا چی هست! و اگه مدت طولانی باشه و ... مرد ازدواج می کنه و دیگه راه برگشت نیست البته شرایطی هست طرف ازدواج نکرده ولی چون زمان گذشته و عقل به جای تحمل تحقیر بر مرد چیره شده دیگه دلش اون زن نمی خواد حتی اگه مرد سال ها مجرد باشه.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۳۹ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
من هم یک همکار دارم که وقتی ازدواج کرد خانومش دیپلمه بود و عاشق هم بودن همکارم تنها خونشو زد بنام خانومش و خانومشو فرستاد تا ارشد درسشو ادامه داد و یک دختر هم دارن حتی ماشینشم زد بنام خانومش ولی متاسفانه یک روز وقتی از سر کار برگشت با یک چمدان جلوی در مواجه شد و خانومش از خونه انداختش بیرون....
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۲۲:۳۹ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
عقل ک نباشد در بدن جان در عذاب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
چرا فکر کردین دعوای این دوتا برای من مهمه که ازش خبر گذاشتین
برن گم شن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
چرا باید ماجرای دعوا این دو بازیگر بخشی از خبر باشه بهتر مراجع قضایی بیشتر پیگیر باشند تا این دعوا باز باعث یک معضل تازه نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
بحث سر قضاوت بود
باز هم شما دیگران رو قضاوت کردید ، تا کی میخواهید ابن طرز فکر رو کنار بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
جدا از این مساله آنقدر غلطهای املایی در فضای مجازی تکرار شده که کلمات غلط جا افتاده مثل شعن، حذو!!!اینها عامیانه نویسی نیست رسم الخط فارسی از دست رفته!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
بالاتر از اینها حیا از بین رفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
خدای من چقدر "عقل و شعور" حقیر و ناکارآمد شده که مشکلات شخصی و عاطفی باید در فضای مجازی منتشر شود؟؟؟
تا کی قراره فرهنگ و راه و روش استفاده از هر وسیله ای را فراموش کنیم؟؟؟ درست مثل خودرو که به جای وسیله ای شدن برای رفاه و خوش گذرانی، با اعمال و رفتار غلط ما تبدیل به وسیله مرگ و تابوت شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
مسئله این دعوا نیست مسئله اینه که کلانتری گفته تا بعد از عید رسیدگی نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
ممکن است برای همه
پیش بیاید
چرا اینقدر کش میدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
اینها کی از هم جدا شدن؟! خانم ناصر که همش عکس ها و پست های عاشقانه درباره خودش و همسرش میگذاشت؟کاش یاد میگرفتن از شبکه های اجتماعی استفاده درستی انجام بدن، برا خانواده تون و حریمش حرمت قائل بشید به خدا این سبک زندگی ایرانی و اسلامی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
غلط کردند دعوا کردند به ما چه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
الان مردم همیشه در صحنه میان هی پشت هم کامنت میزارن این ۲ نفر رو قضاوت میکنن..... واین داستان ادامه دارد ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
زندگی نکبت این سلیبریتها حال آدمو بهم میزنه، اینا ازدواج رو میخوان چیکار کنن، اینا هر روز دوس دارن تو سفر باشن تو تفریح باشن تعهد زندگی واسه اینا معنی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
سلبریتی های کثیف بازندگی کثیف تر
Iran (Islamic Republic of)
رجبی
۰۰:۴۶ ۰۴ فروردين ۱۴۰۳
حق مطلبو ادا کردی