مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶؛

پیروزی عربستان و عراق مقابل حریفان/ اکرم عفیف باز هم برای قطر درخشید+ فیلم

تیم‌های ملی عربستان، قطر و عراق موفق شدند حریفانشان را در هفته سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ شکست دهند.

در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا، پنجشنبه شب چند دیدار برگزار شد.

در گروه A قطر با درخشش اکرم عفیف بهترین بازیکن جام ملت‌های آسیا با سه گل کویت را شکست داد. عفیف ۲ گل از ۳ گل تیمش را زد. در همین گروه افغانستان و هند به تساوی بدون گل رضایت دادند. در جدول این گروه، قطر با ۹ امتیاز صدرنشین است و هند با چهار امتیاز دوم است.

در گروه D عمان با دو گل مالزی را مغلوب کرد و قزاقستان هم با همین نتیجه چین تایپه را شکست داد. عمان، قزاقستان و مالزی در این گل شش امتیازی هستند و چین تایپه امتیازی ندارد.

در گروه F عراق با تک گل مهند علی فیلیپین را مغلوب کرد تا با ۹ امتیاز صدرنشین این گروه شود.

در گروه G هم عربستان با یک گل تاجیکستان را شکست داد. سالم الدوساری مرد سال آسیا تک گل این دیدار را زد تا شاگردان مانچینی با ۹ امتیاز صدرنشین گروه باشند.

در گروه H هم بحرین با چهار گل میزبانش نپال را شکست داد و امارات هم دو بر یک یمن را از پیش روی برداشت. امارات با ۹ و بحرین با ۶ امتیاز تیم‌های اول و دوم گروه هستند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
باران آذری
۱۳:۰۸ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
عفیف نترس و شجاع هس بیشتر بخاطر این جسارتش ب تیم مقابل ترس غالب میکنه والا اونقدر تکنبکی نیس بازیکنان ما از ترس زخم برداشتن و نیمکت نشین شدن تو تیم خارجی شون مانند عفیف دل و جرات ب خرج نمیدن و برعکس تو تیم خارجی شون خودشون و ب آب و آتیش میزنن وهمش گل میزنن!!! مربی تیم ملی فوتبال مون باید به بازیکنان داخلی اهمیت بده و بازیکنان مون تو تیم خارجی ، و کنار بزنن ب درد تیم ملی نمیخورن فقط برای تفریح ب تیم ملی ملحق میشن
آخرین اخبار