میعاد فر خبر داد؛

ثبت بیش از ۳۵۴ هزار تماس با مراکز اورژانس سراسر کشور

رئیس اورژانس کشور گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز یکم فروردین بیش از ۳۵۴ هزار تماس با مراکز اورژانس سراسر کشور ثبت شده است.

جعفر میعاد فر، رئیس سازمان اورژانس کشور که به نمایندگی از وزیر بهداشت به قم سفر کرده بود در حاشیه بازدید پایگاه‌ها و مراکز پیش بیمارستانی مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم و بیمارستان‌های کامکار و شهید بهشتی با اشاره به آغاز طرح نوروزی اورژانس از ۲۴ اسفند سال گذشته گفت: نظام بهداشت و سلامت با امکانات کامل در حال خدمت رسانی به مسافران نوروزی و هم میهمنان است.

وی با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز یکم فروردین بیش از ۳۵۴ هزار تماس با مراکز اورژانس سراسر کشور ثبت شده که از این تعداد، ۱۰۵ هزار مورد مأموریت‌های توسط آمبولانس‌ها انجام شده است.

رئیس اورژانس کشور شمار مأموریت‌های مرتبط با حوادث ترافیکی را بیش از ۲۰ هزار مورد عنوان کرد و گفت: این عدد نشان دهنده تخصیص ۲۰ درصد از مأموریت‌های اورژانس به سوانح رانندگی است.

وی با اشاره به ۵۵ مورد مأموریت اورژانس هوایی در طرح نوروزی گفت: ۳۰۰ ایستگاه سلامت هم در محور‌های کشور برپا شده که در طی هشت روز گذشته ۱۷۶۰ مراجعه را ثبت کرده اند و کادر درمان این پایگاه‌ها ۱۱۷ نفر را برای رسیدگی بیشتر به بیمارستان‌ها منتقل کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار