اختصاص بیش از ۵۰ درصد جایگاه‌های زاهدان جهت ارائه سوخت به مسافران نوروزی از طریق کارت اضطراری

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: بیش از ۵۰ درصد جایگاه‌های منطقه جهت ارائه سوخت به مسافران نوروزی از طریق کارت اضطراری اختصاص یافته است.

قربانعلی مردانی در بازدید از جایگاه های سوخت زاهدان در خصوص وضعیت ارائه خدمات در جایگاه‌های بنزین منطقه به مسافران نوروزی گفت: اقدامات خوبی جهت استقبال از مسافران نوروزی و ارائه خدمات مطلوب به هموطنان انجام شده تا بتوانند سوخت موردنیاز خود را به راحتی در جایگاه‌های منطقه زاهدان دریافت کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان ادامه داد: کارت سوخت به مقدار کافی در ۳۸جایگاه منتخب منطقه وجود دارد و سوخت مورد نیاز نیز به مقدار لازم ذخیره سازی شده و اطلاع رسانی در خصوص اسامی جایگاه‌های دارای کارت سوخت اضطراری از طریق نصب بنر در جایگاه‌های سوخت و ورودی شهرها و چاپ و توزیع بروشور انجام شده است‌.

وی اظهار کرد: خدمات جانبی مورد نیاز از جمله سرویس بهداشتی، نمازخانه، فروشگاه، رستوران در مجتمع‌های خدمات رفاهی و جایگاه‌های سطح منطقه وجود دارد و ارائه خدمات می کنند.

مردانی یکی از شاخصه‌های خوب مردم سیستان و بلوچستان را مردم‌داری و مهمان نوازی عنوان کرد و گفت: به منظور استقبال بهتر از هموطنان در سفرهای نوروزی، استراحتگاه بومی و سیاه چادرهای سنتی در کنار برخی از جایگاه‌ها توسط جایگاه داران منطقه نصب شده که علاوه بر تامین رفاه مسافران، جلوه بصری زیبایی در جایگاه‌ها ایجاد کرده است.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.